REN Wake Wonderful Night-Time Facial

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017 0 σχόλια

Σήμερα θα ασχοληθούμε με άλλο ένα προϊόν που δοκίμασα από την REN και το οποίο με άφησε ικανοποιημένη για άλλη μια φορά. Ο λόγος για το Wake Wonderful Night-Time Facial.

Πρόκειται για ένα ελιξίριο προσώπου που έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να δρα την νύχτα, απολεπίζοντας ελαφρά και ενυδατώνοντας σε βάθος την επιδερμίδα, αφήνοντάς την πιο λαμπερή το επόμενο πρωί. 

Η εταιρεία συνιστά να το χρησιμοποιείς 2-3 φορές την εβδομάδα αλλά εγώ δεν το έκανα. Το χρησιμοποιούσα όταν ένιωθα ότι το είχα ανάγκη ή όταν την επόμενη ημέρα ήθελα η επιδερμίδα μου να είναι άψογη. Τα συστατικά του δρούσαν όσο εγώ κοιμόμουν και το επόμενο πρωί το δέρμα μου ήταν φωτεινό και έδειχνε πιο ξεκούραστο. 

Έχω καιρό να το χρησιμοποιήσω και νομίζω πως μου έχει λείψει.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB