My current "everyday" makeup routine

Παρασκευή 12 Μαΐου 2017 1 σχόλια
Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό δε βάφομαι καθημερινά όπως συνήθιζα παλιότερα. Όταν όμως θα το κάνω ακολουθώ μια συγκεκριμένη ρουτίνα αλλά και προϊόντα. 


Συνήθως ξεκινάω με ένα primer προσώπου. Αν θέλω περισσότερο ματ αποτέλεσμα θα χρησιμοποιήσω το Estee Lauder Matte Perfecting Primer, ενώ αν θέλω πιο glowy τότε χρησιμοποιώ το Sephora Beauty Amplifier. Περνώντας στο foundation χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου από Kiko Universal Fit Hydration foundation (δες review εδώ) αλλά και την Bourjois 123 Perfect CC Cream (δες review εδώ). Συνεχίζω με concealer κάτω από τα μάτια με το Bourjois Radiance Reveal και για το υπόλοιπο πρόσωπο χρησιμοποιώ το Urban Decay Naked Skin concealer ή το Estee Lauder Double Wear Stay-in-place clncealer (δες review εδώ). Δε συνηθίζω να φοράω πούδρα αλλά καμιά φορά ίσως χρησιμοποιήσω την Bourjois Healthy Balance powder


Αφού ολοκληρώσω τη βάση μου σχηματίζω τα φρύδια μου με το Gimme brow της Benefit (δες review εδώ) και μετά περνάω στο μακιγιάζ των ματιών μου. Το paint pot Groundwork της MAC είναι η πρώτη μου επιλογή. Είτε μόνο του είτε σαν βάση για άλλες σκιές ανάλογα με τη διάθεση και την περίσταση. Τελειώνω τα μάτια με μάσκαρα (Estee Lauder Sumptous Bold Volume Lifting mascara). 


Πριν ολοκληρώσω το μακιγιάζ μου προσθέτω bronzer από την παλέτα της Too Faced The Little Black Book of Bronzers (δες review εδώ) και ρουζ από την παλέτα του Nars Sarah Moon True Story lip & cheek palette (δες review εδώ). Καμιά φορά θα βάλω και το highlighter από την παλέτα theBalm The Manizer Sisters (δες review εδώ).  



Φυσικά το μακιγιάζ δε θα ήταν ολοκληρωμένο χωρίς κραγιόν. Τελευταία οι επιλογές μου ποικίλουν αλλά συνήθως χρησιμοποιώ το Estee Lauder Pure Colour Envy in Dynamic ή το Chanel Rouge Coco Stylo

Λίγο άρωμα (Coco Mademoiselle by Chanel - review) και έξω από την πόρτα. 

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


1 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Τελεια όλα τα προιοντα που εδειξες.Εχω κι εγω την παλετα της The Balm και την εχω λατρεψει.Πολυ ωραιο ποστ:)

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB