My AM Skincare routine

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017 0 σχόλια
Έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που έκανα αντίστοιχο post (δες εδώ) και κάποια πράγματα, όπως είναι φυσικό, έχουν αλλάξει. 


Ένα προϊόν που έχει παραμείνει σταθερό όλο αυτό τον καιρό είναι το καθαριστικό προσώπου που χρησιμοποιώ κάθε πρωί. Πρόκειται για το Estee Lauder Perfectly clean, το οποίο είναι ένα καθαριστικό σε μορφή gel που προσφέρει ταυτόχρονα με τον καθαρισμό και μια μικρή απολέπιση (δες review εδώ). 
Στη συνέχεια χρησιμοποιώ την τονωτική λοσιόν της L'Oreal Fine Flowers Toner για να προσφέρω λίγη ενυδάτωση στην επιδερμίδα μου. 
Έπειτα περνάω στην κρέμα ματιών και συγκεκριμένα την Apivita Bee Radiant, για την οποία έχω κάνει και αναλυτικό review (δες εδώ). Μετά σειρά έχει το serum. Χρησιμοποιώ το Apivita Aqua Vita (δες review εδώ). 
Τέλος, εφαρμόζω την ενυδατική μου Origins GinZing, η οποία χάρη στο άρωμά της είναι ότι χρειάζομαι για να με ξυπνήσει το πρωί. Όταν η ημέρα προβλέπει έξοδο, αντικαθιστώ την ενυδατική μου με την αγαπημένη μου αντηλιακή της Clinique Even Better Dark spot defence SPF45 (δες review εδώ).
Εφαρμόζω και το lip balm μου (L'Occitane), το οποίο ποικίλει κάθε φορά και είμαι έτοιμη...

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB