My Empties #19

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017 2 σχόλια

Έφτασε πάλι ο καιρός για ένα ακόμα empties post. Για να δούμε αυτή τη φορά τι τελείωσε και με τι εντυπώσεις.


Ξεκινάω με τα Express cleansing & purifying wipes από Sephora, τα οποία περιέχουν σαλικυλικό οξύ. Θα τα ήθελα λίγο πιο υγρά από ότι ήταν αλλά παρ'ολα αυτά μου άρεσε να τα χρησιμοποιώ για να καθαρίζω το πρόσωπό μου. Δεν τα χρησιμοποιούσα για ντεμακιγιάζ.
Τελείωσε και το Pinita Colada exfoliating cream body scrub από The Body Shop και μπορώ να πω με σιγουριά οτι θα μου λείψει (δες review για όλη τη σειρά εδώ).
Μου τελείωσε ακόμα μια κρέμα χεριών. Αυτή τη φορά πρόκειται για την αγαπημένη μου με shea butter από L' Occitane.

Μετά από καιρό κατέφερα να τελειώσω και την Normaderm BB Clear της Vichy, η οποία μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα. Κάποιες φορές μου άρεσε και κάποιες άλλλες όχι. Είχε ωραίο φρέσκο άρωμα πάντως. 
Το Hydrabio eau de soin spf30 Moisturising anti-Uv mist της Bioderma (ουφ! τι όνομα και αυτό!) δεν έχει τελειώσει αλλά πάει για πέταμα. Ενώ σαν προϊόν είναι ενδιαφέρον και κάτι το διαφορετικό, δυστυχώς χάλασε πολύ γρήγορα το στόμιο και το προϊόν δε βγαίνει πλέον ομοιόμορφα (δες review εδώ). Άλλο ένα προϊόν που δεν τελείωσε αλλά που θα πεταχτεί είναι το Divine Legs Tinted Body Lotion από Caudalie, το οποίο δυστυχώς δεν κατάφερα να τελειώσω αλλά το έχω πολύ καιρό και πρέπει να φύγει. 
Τελείωσε και ένα αγαπημένο conditioner, το Nutritive lait vital της Kerastase. Πρέπει να το ξαναπάρω γιατί μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμά του στα μαλλιά μου.
Άλλη μια κρέμα χεριών έφτασε στο τέλος της. Αυτή τη φορά είναι η Hand & nail treatment cream από Clarins
Τελείωσα και την μάσκα προσώπου με Cranberry για άμεση σύσφιξη από Korres, η οποία είχε υπέροχο άρωμα και άφηνε πολύ όμορφη την επιδερμίδα μου μετά από κάθε χρήση  (δες review εδώ).
Δύο ακόμα προϊόντα που τελείιωσαν είναι το top coat από Dior και η Hypnose mascara από Lancome. Και τα δύο μου αρέσουν αρκετά και ίσως τα αναζητήσω στο μέλλον.


Άδειασε και η συσκευασία από το Vivito Vivid touch lip & eye remover, το οποίο είχα βει σε ένα memebox και μπορώ να πω ότι έκανε τη δουλειά του αλλά τίποτα παραπάνω. 
Ένα ακόμα L'Oreal Elseve Fibrology σαμπουάν έφτασε στο τέλος του και έχει ήδη πάρει τη θέση του η καινούργια συσκευασία (δες review εδώ).
Χρησιμοποίησα και δύο sleeping masks από Sephora. Την Pomegranate και την Pearl και μου άρεσαν και οι δύο. Στο ίδιο πνέυμα χρησιμοποίησα και τρεις μάσκες ματιών από την εταιρέια Balea. Οι δύο ήταν από την αγαπημένη μου σειρά Beauty Effect Eye gel pads και η άλλη ήταν της σειράς με Q10 την οποία βρήκα καλή αλλά όχι όσο αυτές σε μορφή gel. 
Στο τέλος του έφτασε και το Vit.E Lip balm in Mint Tea από Rose Mine που σαν lip balm ήταν ικανοποιητικό. 

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά





2 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB