Kiko Universal Fit Hydrating foundation

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017 0 σχόλια

Η Kiko έχει γίνει η νέα μου αγάπη σε προϊόντα μακιγιάζ. Από όσα έχω δοκιμάσει ξεχωρίζω περισσότερο το  Universal Fit Hydrating foundation (έχω την απόχρωση WB15), το οποίο όπως λέει και το όνομά του είναι ένα ενυδατικό foundation. Προσφέρει μέτρια κάλυψη που μπορεί όμως να "χτιστεί" και να γίνει πλήρης. Το τελείωμά του είναι φυσικό και γίνεται ένα με την επιδερμίδα χωρίς να το νιώθεις βαρύ. Η φόρμουλά του περιέχει ένα συνδυασμό ενυδατικών ενεργών συστατικών καθώς και ένα πολυενεργό φυτικό σύμπλεγμα που προστατεύει την επιδερμίδα από το περιβαλλοντικό στρες που οδηγεί το δέρμα στη γήρανση. 


Μου προσφέρει την κάλυψη που χρειάζομαι χωρίς όμως να το νιώθω βαρύ. Για μένα έχει αρκετά καλή διάρκεια και νομίζω πως δεν αφήνει την επιδερμίδα μου να νιώσει αφυδατωμένη. Μου προσφέρει ένα φυσικό τελείωμα στην επιδερμίδα.

Πρέπει οπωσδήποτε να αποκτήσω ένα back up πριν τελειώσει αυτό.

Προϊόντα Kiko θα βρείτε στο www.kikocosmetics.com


Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB