Αγαπημένα Ιανουαρίου 2017

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017 0 σχόλια
Τελείωσε και ο πρώτος μήνας του 2017 και ήρθε η ώρα να δούμε μαζί τα προϊόντα που ξεχώρισα τον Ιανουάριο.

Ξεκινώντας με προϊόντα περιποίησης σώματος και με το αγαπημένο μου Fleur de Figuier Precious Replenishing Balm από Rogger & Gallet. Δεν έχω λόγια για το άρωμα του καθώς για εμένα είναι ότι καλύτερο έχω μυρίσει ποτέ. Σαν προϊόν τώρα προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση στην επιδερμίδα και απορροφάται εύκολα από το δέρμα. 
Στο ίδιο κλίμα κινείται και η κρέμα χεριών της L' Occitane με Shea Butter. Μπορεί το άρωμα της να μην είναι το αγαπημένο μου αλλά από άποψη ενυδάτωσης είναι η καλύτερη. Θέλει λίγο παραπάνω χρόνο από άλλες κρέμες χεριών για να απορροφηθεί αλλά αυτό δε με απασχολεί καθόλου αφού μου προσφέρει τέτοια ενυδάτωση.
Επόμενο αγαπημένο είναι από τη Chanel και είναι το Le Weekend de Chanel για το οποίο έχω κάνει και αναλυτικό review (δες εδώ). Το χρησιμοποιώ σαν serum το Σαββατοκύριακο και το γλυκολικό οξύ που περιέχει κάνει το δέρμα μου πιο λαμπερό και πιο φωτεινό. Απλά το αγαπώ!
Για τα Beauty Effect eye gel pads της Balea μπορεί να σου έχω ξαναμιλήσει αλλά με έχουν βολέψει τόσο πολύ που δεν θα τα αλλάξω εύκολα. Είναι στην ουσία μάσκα ματιών αλλά αποτελείται από δύο σιλικονούχα pads που τοποθετούνται κάτω από τα μάτια και δροσίζουν και ανακουφίζουν την περιοχή. 
Τώρα το χειμώνα τα χείλη μου θέλουν λίγο παραπάνω ενυδάτωση από ότι τον υπόλοιπο χρόνο. Δοκίμασα λοιπόν το Baby Lips Dr. Rescue από Maybelline και είμαι πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα. 
Θα κλείσω αυτό το post με ένα αγαπημένο προ ιόν μακιγιάζ. Πρόκειται για το κραγιόν  Ultra Glossy Stylo στην απόχρωση 813 Apple Blossoms από την Kiko, που όπως λέει και το όνομά του είναι αρκετά glossy και επιπλέον περιέχει SPF15. Έχει έντονο αποτέλεσμα χρώματος και ωραία αίσθηση στα χείλη.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB