Chanel Coco Mademoiselle

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016 0 σχόλια


Το  Coco Mademoiselle έχει αποκτήσει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου καθώς πρόκειται για το άρωμα που φόρεσα στο γάμο μου. 

Είναι ένα ξυλώδες ανατολίτικο άρωμα, το οποίο κυκλοφόρησε το 2001. Ο αρωματοποιός του είναι ο διάσημος Jacques Polge. Οι νότες κορυφής του είναι πορτοκάλι, μάνταριν οράνζ, άνθη πορτοκαλιάς και περγαμόντο. Οι μεσαίες νότες είναι μιμόζα, γιασεμί, τριαντάφυλλο Τουρκίας και Υλάνγκ Υλάνγκ και τέλος οι νότες της βάσης είναι σπόρος Τόνκα, πατσουλί, οποπονάξ, βανίλια, βέτιβερ και λευκός μόσχος.


Το Coco Mademoiselle είναι ένα άκρως θηλυκό. Μου αρέσει γιατί μυρίζει διαφορετικά από άτομο σε άτομο και είναι ένα άρωμα που μπορεί να σε χαρακτηρίσει. Είναι ένα φρουτώδες άρωμα με ελάχιστη γλυκύτητα κατά τη γνώμη μου. Για εμένα είναι φρέσκο και νεανικό και κάθε φορά που το φοράω εισπράττω θετικά σχόλια. 

Από τη σειρά έχω και την κρέμα σώματος που σε συνδυασμό με το άρωμα αποκτά μια εξαιρετική διάρκεια.

Το Coco Mademoiselle της Chanel είναι ένα άρωμα που μου αρέσει πολύ και σας το συστήνω αν θέλετε κάτι ιδιαίτερο και όμορφο.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB