Αγαπημένα Νοεμβρίου 2016

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016 1 σχόλια
Ο Νοέμβριος για εμένα ήταν ένας μήνας με αρκετά ταξίδια, γεγονός που εκτός από αγαπημένο για το μήνα αυτό, σημαίνει ότι δεν κατάφερα να δοκιμάσω νέα προϊόντα αλλά παρέμεινα σε προϊόντα που ξέρω ότι δουλεύουν για εμένα.

Ας δούμε όμως τι ξεχώρισα...


Δοκίμασα ένα καθαριστικό προσώπου και συγκεκριμένα το Advanced Night Micro Cleansing Foam της Estee Lauder, το οποίο χρησιμοποιώ καθημερινά κάθε βράδυ τον τελευταίο καιρό και μου αρέσει πάρα πολύ. Αποτελεί μέρος της γνωστής και αποτελεσματικής σειράς Advanced Night Repair της εταιρείας (δες αναλυτικό review εδώ).
Περνώντας σε προϊόντα μακιγιάζ ξεχώρισα την παλέτα με τα ρουζ της Makeup Revolution στις αποχρώσεις Hot Spice. Μου αρέσει πολύ γιατί έχει καλή απόδοση, διάρκεια και επιπλέον σου επιτρέπει να κάνεις όσους συνδυασμούς θέλεις  (δες αναλυτικό review εδώ). 
Για την Roller Lash της Benefit δεν ξέρω τι να πρωτοπώ. Είναι από τις πλέον αγαπημένες μου μάσκαρα καθώς μου προσφέρουν μήκος και διαχωρισμό στις βλεφαρίδες μου. Ότι χρειάζομαι δηλαδή.
Για το τέλος έχω ένα άρωμα το οποίο ξαναθυμήθηκα πρόσφατα. Ο λόγος για το 212VIP από Carolina Herrera, το οποίο είναι ότι πρέπει για κάθε μέρα καθώς είναι όσο έντονο χρειάζεται.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB