Beauty samples I used

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016 2 σχόλια
Τον τελευταίο μήνα περίπου αποφάσισα επιτέλους να χρησιμοποιήσω και να δοκιμάσω όλα αυτά τα δείγματα από προϊόντα που είχα συγκεντρώσει. Έτσι λοιπόν ξεκίνησε ένας μαραθώνιος με beauty samples.


Ας ξεκινήσουμε με προϊόντα για το πρόσωπο και μετά θα περάσουμε σε προϊόντα σώματος και μαλλιών. 


Αρχίζω με τον Κορρέ και τρεις διαφορετικές κρέμες προσώπου. Η πρώτη είναι η αυτή με το Φλοιό Μανόλιας για τις πρώτες ρυτίδες, η οποία μου άρεσε αρκετά. Μετά χρησιμοποίησα μια παλιά γνωστή  και αγαπημένη αυτή με το Άγριο Τριαντάφυλλο  και για το τέλος έχω την Almond Blossom, η οποία δεν μου άρεσε ιδιαίτερα λόγω αρώματος και επειδή τη βρήκα λίγο βαριά για εμένα.
Στη συνέχεια έχουμε την Cellular Anto-Aging Cream από Skincode για την οποία οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές. Η Liftactiv Supreme από τη Vichy ήταν αρκετά ενυδατική και είχε πολύ ωραία υφή. Η Magnificence από τη Lierac είναι μια που μου άρεσε πολύ και θέλω να την αναζητήσω σε full size. 
Περνώντας στην Estee Lauder δοκίμασα την Reitalizing Supreme και την Revitalizing Supreme + για τις οποίες μόνο καλά λόγια έχω να πω. Στην ίδια κατηγορία είναι και η Superdefence SPF20 της Clinique. 
Την Balance Moisture Cream από Youth Lab ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω αλλά τώρα που το έκανα δεν ξετρελάθηκα. Από την άλλη η Visionnaire της Lancome είναι για μένα ούτε κρύο ούτε ζέστη. Μου αρέσει περισσότερο το αντίστοιχο serum. 
Η Total Moisture από την Benefit είναι άλλη μια από αυτές που μου άρεσαν και θα ήθελα να δοκιμάσω και το full size. 
Στις τελευταίες δύο δε θα σταθώ καθώς έχω κάνει αναλυτικό review και για τις δύο :
  • Sephora Age Defy moisture cream SPF 15 - δες review εδώ
  • Clarins Multi-Active Nuit - δες review εδώ


΄
Από προϊόντα σώματος έχουμε τα παρακάτω:
  • Klorane Petit Junior Gel Douche
  • Pharmasept Tolvelvet shower
  • Dove Deeply nourishing body wash
  • Palmolive Mediterranean Moments with Argan Oil from Marocco & Almond Shower Milk
  • Nivea In-Shower Body moisturiser
  • Lierac Sensory lotion with 3 flowers
Δεν έχω να πω κάτι ιδιαίτερο γι' αυτά παρά μόνο ότι τη δουλειά τους την έκαναν.
Στην παραπάνω φωτογραφία μου ξέφυγε και ένα προϊόν για τα μαλλιά και αυτό είναι το Shampoo with flax fiber for volume & texture από Klorane, το οποίο θεωρώ πως έκανε καλή δουλειά.


Αναφορικά με προϊόντα για τα μαλλιά έχουμε:
  • Pantene Pro-V Moisture Renewal Hydrating Shampoo & Conditioner - αρκετά ενυδατικό
  • Nivea Care Shampoo Repair & TArgeted Care - Όχι κάτι το ιδιαίτερο
  • Head & Shoulders 2 in 1 Thick & strong - ένα από τα σαμπουάν που προτιμώ γιατί όντως μου προσφέρει πιο γερά και πυκνά μαλλιά
  • Bumble & Bumble Thickening Shampoo & Conditioner - τα λόγια είναι περιττά - review εδώ
  • Kiehl's Amino Acid Conditioner with Pure Cococnut & Jojoba Oils - αν και το χρησιμοποίησα μόνο δύο φορές το λάτρεψα και πρέπει να αγοράσω άμεσα το full size

Για το τέλος έχω και ένα προϊόν μακιγιάζ, το οποίο δεν είναι άλλο από το εκπληκτικό Porefessional από την Benefit. Πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα μου primer (δες review εδώ).

Ουφ!! Τελείωσα!! Πάμε τώρα για τα επόμενα.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά






2 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB