Αγαπημένα Οκτωβρίου 2016

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016 2 σχόλια
Θα ξεκινήσω με το κλισέ "Καλέ πότε πέρασε και αυτός ο μήνας;". Μπορεί να είναι κλισέ αλλά μια δόση αλήθειας την έχει κακά τα ψέματα. 
Αυτό το μήνα έκανα για άλλη μια φορά μια διαλογή στα καλλυντικά μου και έτσι ανακάλυψα ή μάλλον καλύτερα ανακάλυψα  ξανα αγαπημένα προϊόντα. Αυτός είναι και ο λόγος που αυτό το μήνα κυριαρχούν προϊόντα μακιγιάζ σε αντίθεση με άλλους μήνες που έχω περισσότερο skincare. 


Ξεκινάω με προϊόντα για τα χείλη και δύο αγαπημένα που φοράω σχεδόν καθημερινά. Το ένα είναι το κραγιόν Rouge Pur Couture από YSL στην απόχρωση 09, το οποίο αποτελεί το λεγόμενο MLBB (my lips but better) σε ελάχιστα πιο σκούρο τόνο. Το δεύτερο είναι από τον Κορρέ και είναι ένα από τα Twist Lipsticks στην απόχρωση Charm. Είναι ότι πρέπει για όταν δεν θέλω κάτι έντονο αλλά θέλω απλά να υπάρχει κάτι στα χείλη μου που θα τους δίνει λίγο χρώμα και θα είναι και ενυδατικό.
Συνεχίζω με άλλο ένα κλασικό προϊόν και αυτό είναι φυσικά η παλέτα σκιών Oh so special της Sleek. Περιέχει υπέροχες αποχρώσεις με πολύ καλή απόδοση χρώματος και διάρκεια. Τι άλλο να ζητήσει κανείς.
Για να σετάρω το concealer κάτω από τα μάτια τον τελευταίο καιρό μου αρέσει να χρησιμοποιώ πούδρες με λίγη λάμψη ώστε να φωτίζεται αυτή η περιοχή. Έτσι ψάχνοντας βρήκα την Universal Illuminating Powder από την Bourjois και μου αρέσει πολύ. 
Για το τέλος άφησα ένα προϊόν για το σώμα αλλά όχι μόνο, Εγώ το χρησιμοποιώ στο σώμα μετά από το ντουζ για να ενυδατώνω το δέρμα μου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στο πρόσωπο όσο και στα μαλλια αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα με αυτό τον τρόπο. Ο λόγος φυσικά για το Nuxe Huile Prodigieuse Multi-usage dry oil.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για το μήνα Οκτώβριο. Εσείς τι αγαπήσατε αυτό το μηνα;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά  


2 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Η πουδρα απο την Bourjois ειναι πολυ καλη! Και μου αρεσει πολυ το αρωμα της! Την εχω δοκιμασει παλιοτερα :)

  • Unknown είπε...

    Η πουδρα απο την Bourjois ειναι πολυ καλη! Και μου αρεσει πολυ το αρωμα της! Την εχω δοκιμασει παλιοτερα :)

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB