Dior Diorskin Nude Creme-gel foundation

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016 0 σχόλια
To Diorskin Nude Creme-gel foundation από τον Dior αποτελεί ένα καλό compact foundation, το οποίο μπορεί να μην είναι τέλειο αλλά είναι πολύ καλό.
Στα θετικά του είναι η πολύ ωραία και πρακτική συσκευασία, η οποία είναι ιδανική για ταξίδια αλλά και για μέσα στην τσάντα μας. Έχει ένα ωραίο καθρέπτη και θηκούλα για το σφουγγαράκι, ενώ το προϊόν προστατεύεται με ένα πλαστικό κάλυμμα (όπως φαίνεται και στη φωτογραφία.). Επιπλέον, σαν προϊόν είναι πολύ εύκολο στην χρήση του. Το απλώνεις απλά με το σφουγγαράκι του και αποκτάς ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα με αρκετά καλή κάλυψη και σατινέ τελείωμα. Για πιο ελαφρύ αποτέλεσμα το χρησιμοποιούσα και με ένα dual-fiber brush (αυτό από Real Techniques). Το νιώθεις πολύ όμορφα στο πρόσωπο και είναι από τα foundation που δε φαίνεται ότι το φοράς αλλά ούτε και το νιώθεις ιδιαίτερα. 

Αν θέλεις πλήρη κάλυψη ή να καλύψεις έντονα σημάδια και σπυράκια, τότε το Diorskin Nude Creme-gel foundation δεν είναι για εσένα. Επίσης μπορώ  να πω ότι η διάρκεια του δεν είναι η καλύτερη που έχω συναντήσει. 
Για μένα το αρνητικό του ήταν η τιμή του. Είναι ένα ακριβό προϊόν και έχω την εντύπωση ότι μου τελείωσε πιο γρήγορα από ότι άλλα αντίστοιχα προϊόντα. 
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε σαν προϊόν για το αποτέλεσμα που μου πρόσφερε. Βέβαια τώρα που μου τελείωσε δεν θα τρέξω να το αγοράσω άμεσα. Θα το έχω όμως στα υπόψη μου.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB