My Empties #16

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016 0 σχόλια


Έφτασε και πάλι η ώρα για ένα ακόμα post με προϊόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους. Και αυτή τη φορά τα προϊόντα είναι πολλά, οπότε πάμε να ξεκινήσουμε.


  • Clarins Moisture - Rich Body Lotion - αρκετά καλή και ενυδατική
  • Rituals Magic Touch Body Cream - δες αναλυτικό review εδώ
  • The Body Shop Glazed Apple hand cream - το άρωμά της είναι θεϊκό και προσφέρει και καλή ενυδάτωση
  • Benefit The Porefessional - το κλασικό και αγαπημένο primer της Benefit (δες review εδώ)
  • Benefit Stay Flawless 15-h primer - πέρασε μάλλον αδιάφορα από μπροστά μου σε σημείο που να μην μου αρέσει
  • Clarins Tonic Body Treatment Oil - το χρησιμοποιούσα σε συνδυασμό με κρέμα σώματος και είχε ωραία και ευχάριστη μυρωδιά
  • Maybelline Lash Sensational mascara - μάλλον μου άρεσε, αν και ορισμένες φορές με εκνεύριζε
  • Apivita face mask with royal jelly - είχε ευχάριστη αίσθηση κατά τη χρήση και άφηνε ωραίο αποτέλεσμα. Θα την προτιμήσω ξανά.
  • Origins Ginger Souffle Whipped body cream - δε μου άρεσε τόσο λόγω αρώματος αλλά και σαν σύσταση

  • Clarins Beauty Flash Balm - είναι το νέο αγαπημένο μου primer καθώς προσφέρει μια ωραία λάμψη στην επιδερμίδα (τόση όση χρειάζεται)
  • Korres conditioner για κανονικά μαλλιά με αλόη και δίκταμο - μπορώ να πω ότι μου άρεσε και θα το αναζητήσω ξανά.
  • Sephora eye masks Green Tea και Rose - είναι από τις αγαπημένες μου καθώς ενυδατώνουν και αναζωογονούν την περιοχή των ματιών
  • Pantene BB Creme 7 in 1 hair perfector - την είχα αρκετό καιρό και επιτέλους τελείωσε. Μου άρεσε ιδιαίτερα που βοηθούσε τα μαλλιά μου να ξεμπερδεύουν πιο εύκολα και γρήγορα. Δεν ξέρω αν υπάρχει πια 
  • REN Glycolactic Radiance Renewal mask - από τις αγαπημένες μου μάσκες για λάμψη. Πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα
  • Korres Intimate area cleanser - μου άρεσε αρκετά
  • Biotherm Aquasource - ελαφριά και πολύ ενυδατική (δες review εδώ)


  • Liposan - κλασικό και αγαπημένο από όλους
  • Sephora Hand masks Avocado και Aloe Vera - μου άφησαν πολύ απαλά χεράκια. Σίγουρα θα τις πάρω ξανά
  • Lierac Purifying foaming cream mask - πολύ ωραία μάσκα που την ένιωθα να καθαρίζει το πρόσωπο
  • Korres Wild Rose επανορθωτική μάσκα ύπνου - μου άρεσε το άρωμα και η ενυδάτωση που πρόσφερε στο δέρμα μου
  • Enesti Yuzu foaming cleanser - πολύ ωραίο καθαριστικό προσώπου που μύριζε λεμονάκι. Δυστυχώς δε νομίζω να μπορώ να το βρω εύκολα.

  • Erre Due Μάσκα εντατικής ενυδάτωσης - αρκετά ενυδατική μάσκα
  • Erre Due Μάσκα για βαθύ καθαρισμό με πράσινη άργιλο - μου άρεσε καθώς την ένιωθα να κάνει δουλειά
  • Apivita express beauty with propolis - από τις αγαπημένες μου μάσκες της Apivita. Υπάρχει ήδη στοκ στο σπίτι
  • Caudalie Polyphenol C13 serum - δε με ενθουσίασε ιδιαίτερα σαν serum αν και έχω ακούσει καλά λόγια για το συγκεκριμένο. Ίσως να μην ταίριαξε σε έμενα
  • The Body Shop Frosted Cranberry hand cream - άλλη μια υπέροχη μυρωδιά
  • Diorskin Nude Creme Gel - μου άρεσε για τις ημέρες που δεν ήθελα πολύ κάλυψη από το foundation μου
  • Estee Lauder Double Wear Stay-in-place flawless wear concealer - ένα τέτοιο όνομα δεν απογοητεύει. Είναι πλέον το αγαπημένο μου concealer για τέλεια κάλυψη και διάρκεια

Μεταξύ άλλων δοκίμασα και τα παρακάτω δείγματα, τα οποία δεν αρκούν για να εκφέρω γνώμη:
  • Kiehl's Daily Reviving concentrate - μου άφησε πολύ ωραία εντύπωση και θέλω να το δοκιμάσω ξανά
  • Benefit Total moisture face cream - πλούσια στην υφή της
  • Lierac Vitamin-enriched lifting fluid mask
  • Lierac Magnificence Day & Night velvety cream

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB