Makeup Collection - Foundations

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016 0 σχόλια
Βλέπωντας ότι σας άρεσε η συλλογή με τα διάφορα αγαπημένα μου βερνίκια νυχιών, αποφάσισα να το επεκτείνω και στη συλλογή των καλλυντικών μου. Επειδή όμως η συγκεκριμένη είναι λίγο μεγάλη θα τη χωρίσω σε τέσσερα post (foundations, blushers/bronzers, eyes & lips) και θα αναφερθώ μόνο στα αγαπημένα μου από κάθε κατηγορία. 


Τα αγαπημένα λοιπόν foundation που βρίσκονται αυτό το διάστημα στη συλλογή μου είναι έξι. Λέω αυτόν τον καιρό γιατί κατά καιρούς έχω δοκιμάσει και άλλα που μου άρεσαν πάρα πολύ (βλ . Chanel Vitalumiere Aqua & Chanel Perfection Lumiere Velvet).

Ξεκινάω με ένα κλασικό foundation που δεν είναι άλλο από το Double Wear Stay-in-place makeup της Estee Lauder. Είναι ένα foundation που προσφέρει πλήρη κάλυψη και εξαιρετική διαρκεια. Επόμενο είναι το Infallible 24h-Matte από τη L'Oreal, ένα foundation με ματ τελείωμα και πολύ καλή διάρκεια. Αν και είναι ματ δεν το νιώθω να ξηραίνει την επιδερμίδα μου (δες review εδώ). Συνεχίζω με ένα άλλο αγαπημένο για όταν χρειάζομαι κάτι πιο ελαφρύ και φυσικό. Είναι το Complexion Rescue  της Bare Minerals. Είναι ενυδατικό και προσφέρει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα στην επιδερμίδα μου. 
Η Bourjois είναι από τις αγαπημένες μου εταιρείες drugstore αναφορικά με τα προϊόντα βάσης τους. Το 123 Perfect CC Cream μπορεί να λέει ότι είναι CC Cream αλλά μπορεί να προσφέρει πάρα πολύ καλή κάλυψη χωρίς να το νιώθω βαρύ. Επιπλέον προσφέρει και ενυδάτωση στην επιδερμίδα (δες review εδώ). Επόμενο foundation της Bourjois είναι το Air Mat, το οποίο προσφέρει και αυτό ματ τελείωμα αλλά είναι αρκετά ελαφρύ προσφέρωντας αρκετά καλή κάλυψη.
Για το τέλος έχω ένα cushion foundation και συγκεκριμένα το Wonderful Cushion από Sephora. Έχει ελαφριά κάλυψη και είναι το προϊόν στο οποίο απευθύνομαι όταν θέλω απλά να δώσω ένα ομοιόμορφο τόνο στην επιδερμίδα μου.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB