Makeup Collection - Blushers & Bronzers

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016 1 σχόλια
Στο σημερινό post θα συνεχίσουμε με τα αγαπημένα blushers αλλά και bronzers της συλλογής μου. Τα περισσότερα είναι ρουζ γιατί δεν πειραματίζομαι ιδιαίτερα στα bronzers καθώς μου αρέσει να μένω σε αυτά που ξέρω και αγαπώ.


Θα ξεκινήσω από αυτό που κάνει μπαμ στην παραπάνω φωτογραφία και δεν είναι άλλο από τις τρεις παλέτες. Η πρώτη είναι η The Little Black Book of Bronzers της Too Faced που φυσικά περιέχει bronzers και συγκεκριμένα και τα 8 bronzer της εταιρείας. Μετά από αυτό είμαι καλυμμένη σε bronzer. Επόμενη είναι η Cheekathon palette της Benefit που περιέχει τα 5 πιο δημοφιλή ρουζ της εταιρείας (δες review εδώ). Τρίτη παλέτα είναι η Love Flush palette από την Too Faced που και αυτή περιέχει ρουζ και συγκεκριμένα 6 στον αριθμό.


Τα υπόλοιπα είναι όλα τους μεμονωμένα ρουζ και κυμαίνονται πάνω κάτω στις ίδιες αποχρώσεις.
  • Dior Trianon edition in Corail Bagatelle (763) που είναι ένα ωραίο κοραλορόζ
  • MAC in Blush baby που είναι για εμένα το λεγόμενο χρώμα υγείας και το καθημερινό μου ρουζ τους χειμερινούς κυρίως μήνες
  • MAC in Dollymix που είναι λίγο πιο έντονο
  • Chanel Le blush creme de Chanel in Revelation που είναι το αγαπημένο μου κρεμώδες ρουζ (δες review εδώ)
  • Max Factor Creme Puff blush in Alluring Rose που είναι λίγο πιο μπρονζέ
Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στο Honey bronzer από The Body Shop που είναι το all time classic αγαπημένο μου και το πρώτο bronzer που χρησιμοποίησα και τελείωσα και τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να αντικαταστήσω άμεσα.



Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



1 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Δεν είμαι πολύ φαν των ρουζ! Προτιμώ bronzer και σου προτείνω να δοκιμάσεις εκείνο της Essence που είναι για κοψιματα (μαζι με το highlighter που ειναι) στη στργγυλη συσκευασια! Δεν το περίμενα αλλά είναι εξαιρετικό με πολύ καλη διαρκεια ακόμα και το καλοκαίρι! Από ΜΑC margin, sunbasque (αν εισαι μελαχρινη θα το λατρεψεις) και plum foolery ειναι τα αγαπημένα μου :)

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB