Αγαπημένα Ιουλίου 2016

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2016 2 σχόλια
Είμαστε και επίσημα στη μέση του καλοκαιριού και φαντάζομαι πως οι περισσότεροι από εμάς είμαστε ήδη ή ετοιμαζόμαστε για διακοπές. Τα αγαπημένα του μήνα Ιούλη ταιριάζουν τέλεια στο mood διακοπών που βρισκόμαστε αυτή την περίοδο.


Για τη νέα καλοκαιρινή σειρά του The Body Shop γίνεται ένας χαμός και όχι άδικα. Πρόκειται για την Pinita Colada από την οποία έχω δοκιμάσει το scrub, το shower gel και το body butter και έχω ξετρελαθεί. Όλη η ποιότητα που γνωρίζουμε και αγαπάμε από το TBS είναι εκεί μαζί με ένα υπέροχο καλοκαιρινό άρωμα ανανά και καρύδας. Πρέπει να το μυρίσεις για να καταλάβεις.
Νομίζω πως άργησα αλλά τελικά τα κατάφερα. Δοκίμασα το Beauty Blender και δεν έχω λόγια. Τι έκανα όλα αυτά τα χρόνια. Δε λέω καλά είναι τα πινέλα και πολύ αποτελεσματικά μάλιστα, αλλά το συγκεκριμένο απλώνει το foundation εκπληκτικά. Πολύ όμορφη κάλυψη, φυσική και νομίζω ότι τα foundation μου διαρκούν περισσότερο.
Για το τέλος άφησα ένα καλοκαιρινό κραγιόν. Είναι το Flamingo από Tom Ford και είναι ένα πολύ όμορφο κοραλορόζ που το φοράω συνέχεια.

Καλό μήνα λοιπόν και καλή συνέχεια καλοκαιριού!!

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


2 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Αυτή την νέα σειρά πρέπει να την δοκιμάσωωω..Αν θές πέρνα από το blog μου να δεις και τα δικά μου αγαπημένα.

  • Anna's Beauty Blog είπε...

    Όμορφα προιόντα...το σφουγγαράκι το έχω και εγώ στο μυαλό μου και έχω ακούσει οτι δεν έχει καμία σχέδη με άλλα που είναι ποιο φθηνά..!!
    Αν θες πέρνα και μια βόλτα απο εμένα.. :) http://annoulawalker.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB