Αγαπημένα Μαϊου 2016

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016 1 σχόλια
Λίγα και καλά είναι τα αγαπημένα μου προϊόντα για το μήνα που μας πέρασε. Το τελευταίο διάστημα έχω προσθέσει νέα προϊόντα στη ρουτίνα περιποίησης μου και μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα χρήσης, είναι πλέον στα αγαπημένα μου.

Ας τα δούμε μαζί...



Για το ντεμακιγιάζ του προσώπου μου αρέσει να χρησιμοποιώ το Supreme Cleansing Oil από τα Sephora, καθώς αφήνει την επιδερμίδα καθαρή χωρίς ίχνος μακιγιάζ. 
Ενέδωσα στον πειρασμό και επιτέλους αγόρασα το Midnight Recovery Concentrate από Kiehl's και δεν το μετανιώνω ούτε στιγμή. Το χρησιμοποιώ το βράδυ και η αίσθηση στο πρόσωπό μου είναι υπέροχη. Η επιδερμίδα μου το ευχαριστιέται και μου το δείχνει.
Για την Multi-Active Jour και την Multi-Active Nuit από την Clarins δε θα πω πολλά καθώς ετοιμάζω ένα review για τις δύο κρεμούλες που άλλαξαν το πρόσωπό μου. Τώρα είναι φανερά πιο ενυδατωμένο και λαμπερό. 

Αυτά τα λίγα είχα να μοιραστώ μαζί σας για αυτό το μήνα. Κατέληξε να είναι κάτι σαν ρουτίνα περιποίησης σε περίληψη τελικά.

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Πως σας φάνηκε;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

1 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    μου αρέσουν τα λαδάκια για ντεμακιγιάζ οπότε αυτό απο Sephora θα το τσεκάρω σίγουρα! καλο μηνα!

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB