Too Faced Better Than Sex Mascara

Τετάρτη 20 Απριλίου 2016 0 σχόλια
Better than sex... λέγεται η διάσημη πλέον μάσκαρα της εταιρείας Too Faced που όλοι μιλάνε γι' αυτήν και όλοι θέλουν να τη δοκιμάσουν. Ανάμεσα σε αυτούς και εγώ. Την δοκίμασα και ήρθε η ώρα για να δούμε αν όσα ακούγονται είναι σωστά.


Η Better than sex είναι μια μάσκαρα που υπόσχεται να προσφέρει όγκο στις βλεφαρίδες και έντονο μαύρο χρώμα. Έχει ένα αρκετά μεγάλο και σε σχήμα κλεψύδρας βουρτσάκι ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο αποτέλεσμα. 


Δυστυχώς η συγκεκριμένη μάσκαρα δεν ταίριαξε στα δικά μου γούστα. Από τη μια ήταν το μεγάλο βουρτσάκι της, το οποίο με τον καιρό συνήθισα, και από την άλλη ήταν η πολύ υγρή της σύνθεση που δε μου άρεσε. Επιπλέον κατά τη διάρκεια της ημέρας έβρισκα μικρά μαύρα κομματάκια κάτω από τα μάτια κάτι που ήταν πολύ εκνευριστικό.
Το θετικό της είναι ότι έδινε ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες μου. Έδειχναν πλούσιες και εντυπωσιακές.

Ήθελα πολύ να μου αρέσει η Better than sex της Too Faced αλλά δυστυχώς αυτό δεν ήταν εφικτό.


Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB