Αγαπημένα Μαρτίου 2016!

Παρασκευή 1 Απριλίου 2016 0 σχόλια
Καλό Μήνα ! 
Ήρθε και ο Απρίλιος και είμαστε πλέον για τα καλά στην καρδιά της Άνοιξης!
Ας αποχαιρετίσουμε λοιπόν το Μάρτιο με αγαπημένα προϊόντα.


Αυτή τη φορά σας έχω πολύ λίγα προϊόντα. Ήταν ένας μήνας με αρκετό τρέξιμο και γι' αυτό έμεινα σταθερή σε προϊόντα που αγαπώ και εμπιστεύομαι και για τα οποία σας έχω μιλήσει και στο παρελθόν. Τρία όμως νέα προϊόντα που δοκίμασα τον Μάρτιο μου έκαναν το μαγικό κλικ και τα μοιράζομαι μαζί σας. 
Δοκίμασα το σχετικό νέο foundation Air Mat από την Bourjois και μου άρεσε πολύ. Έχει πολύ καλή διάρκεια και προσφέρει ματ αποτέλεσμα αλλά όχι σε βαθμό που το πρόσωπο να δείχνει flat. Είναι ένα φυσικό ματ θα έλεγα. 
Το Origins No Puffery cooling roll-on for puffy eyes ήθελα αρκετό καιρό να το δοκιμάσω και έτσι όταν ένα travel size έπεσε στα χέρια μου δεν έχασα την ευκαιρία. Είναι ακριβώς όπως το περίμενα. Δροσερό και σε ανακουφίζει, μειώνοντας τα πρηξιματάκια. Το χρησιμοποιώ τα πρωινά. 
Δοκίμασα και την Multi-Actine Jour της Clarins και ενθουσιάστηκα τόσο που έχω αγοράσει και το full size (μαζί με την κρέμα νύκτας). Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και στοχεύει στις λεπτές γραμμές προσφέροντας την τέλεια ενυδάτωση. 

Για το τέλος άφησα και το πιο συναρπαστικό που συνέβη το Μάρτιο. Άρχισα τις προετοιμασίες για το γάμο μου και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενη! Προβλέπεται ένα εξάμηνο με πολύ τρέξιμο για το οποίο ανυπομονώ!!!

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB