My Travel Essentials - Makeup

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016 0 σχόλια
Συνεχίζοντας από το προηγούμενο post, με τα απαραίτητα για εμένα στα ταξίδια μου αναφορικά με το skincare (δες εδώ), σήμερα θα ασχοληθούμε με τα προϊόντα μακιγιάζ.


Με τη σειρά εφαρμογής τους λοιπόν έχουμε το primer Beauty Flash Balm από Clarins που χαρίζει μια ωραία και απαλή λάμψη στην επιδερμίδα και στη συνέχεια το concealer για να καλύψω τυχόν ατέλειες και σημαδάκια. Αυτή τη φορά μαζί μου ήρθαν το Double Wear Stay-in-place concealer από Estee Lauder και το Custom concealer trio από H&M. Για προϊόν βάσης επέλεξα να πάρω μαζί μου δύο. Ένα με πιο ελαφριά κάλυψη όπως το Bare Minerals Complexion Rescue και ένα με μεγαλύτερη κάλυψη όπως το L'oreal infallible 24h-matte. Για concealer κάτω από τα μάτια προτίμησα άλλο ένα από H&M το Radiant concealer pen.
Για το μακιγιάζ των ματιών πήρα τρία αγαπημένα προϊόντα. Δύο σκιές από MAC τις All that glitters & Woodwinked και από Make up Forever  την Aqua Matic σε ένα πολύ ωραίο bronze χρώμα (ME-50). Η Maybelline Lash Sensational mascara ήρθε μαζί μου, όπως και το αγαπημένο μου Gimme brow από Benefit
Συνεχίζω με προϊόντα για το πρόσωπο και έχουμε την HD pressed powder από MUFE και το Honey bronzer από The Body Shop, ενώ για ρουζ το Sunrize pink από H&M. Είχα μαζί μου και δύο travel sizes από Benefit, το Stay don't stray eyeshadow base και το Watt's up highlighter που αυτή τη φορά δεν τα χρησιμοποίησα. 
Για μεγάλη μου έκπληξη είχα μόνο τέσσερα προϊόντα για τα χείλη και τα χρησιμοποίησα όλα. Αυτό και αν ήταν κατόρθωμα. Δύο από Estee Lauder, ένα από H&M και ένα από Chanel (Pure colour envy in Dynamic, Pure colour envy shine in Pink Dragon, Kombucha και Light Rose αντίστοιχα).

Όπως είναι φυσικό τα προϊόντα δεν παραμένουν σταθερά σε κάθε ταξίδι αλλά αυτό που μένει σταθερό είναι το είδος προϊόντος.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB