Αγαπημένα Φεβρουαρίου 2016!!

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016 0 σχόλια
Άλλος ένας μήνας πέρασε και άλλος ένας ολοκαίνουργιος και ολόφρεσκος μας ήρθε. Ο πρώτος μήνας της Άνοιξης είναι εδώ και μας περιμένει. Αυτό το post όμως αφορά το Φεβρουάριο και πιο συγκεκριμένα τα προϊόντα (και όχι μόνο) που μου έκαναν αυτό το κλικ. Για να δούμε...


Κοιτώντας τη φωτογραφία συνειδητοποιώ ότι αυτό το μήνα ξεχώρισαν για εμένα προϊόντα μακιγιάζ. Μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι ξεκίνησα να πειραματίζομαι λίγο περισσότερο με το μακιγιάζ μου αλλά και το γεγονός ότι έχω παραμείνει σταθερή το τελευταίο διάστημα σε προϊόντα skincare και ότι νέο δοκιμάζω δεν μου έχει κάνει ακόμα το μαγικό κλικ.

Πρώτο και καλύτερο είναι η παλέτα The Manizer Sisters από την theBalm. Περιέχει τα τρία highlighters που όλοι μιλούν γι' αυτά, τα Mary-lou manizer, Cindy-lou manizer & Betty-lou manizer με το Cindy-lou manizer να μου αρέσει ένα κάτι παραπάνω από τα άλλα δύο. Συνεχίζοντας με το πρόσωπο θα αναφερθώ και το bronzer από H&M αλλά από την παλιά τους συλλογή. Το είχα καταχωνιάσει κάπου αλλά το ανακάλυψα ξανά πρόσφατα και του έδωσα μια ευκαιρία και μέχρι στιγμής δεν με έχει απογοητεύσει. Η απόχρωσή του μου ταιριάζει πολύ καλά. Από το μακιγιάζ των ματιών μου μπορώ να πω πως δεν έλειπε το Paintpot Groundwork της MAC, μια κρεμώδη σκιά στην ιδανική απόχρωση για να δίνει αυτό το κάτι στο καθημερινό μου μακιγιάζ. Για να δείξουν όμως όλα αυτά δεν πρέπει να ξεχνάμε και το κατάλληλο primer. Για μένα αυτό είναι το Beauty Flash primer της Clarins που δίνει μια ωραία λάμψη στην επιδερμίδα μου.

Περνώντας στα non-beauty αγαπημένα, θα αναφερθώ σε δύο βιβλία μπορείς να τα πεις. Το πρώτο είναι το Fasepaint από την εκπληκτική Lisa Eldridge, το οποίο μου αρέσει πάρα πολύ κ δεν λέω να το αφήσω από τα χέρια μου. Το άλλο είναι τα λεγόμενα Colouring books για ενήλικες, τα οποία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεχαστείς και να χαλαρώσεις Έχω δύο με τρία τα οποία εναλλάσσω και περνάω τα απογεύματα μου χαλαρά και ευχάριστα.

Αυτά ήταν τα προϊόντα που ξεχώρισα το Φεβρουάριο. Εσείς τι ξεχωρίσατε τον προηγούμενο μήνα;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB