My Empties #13

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016 0 σχόλια
Σήμερα έχουμε ένα από τα αγαπημένα μου post και αυτό δεν είναι άλλο από τα empties μου για το τελευταίο διάστημα. 


Τα συγκεκριμένα post μου προσφέρουν μεγάλη ευχαρίστηση και την ικανοποίηση ότι κατάφερα να τελειώσω λίγα ακόμα προϊόντα αλλά και να δοκιμάσω νέα.



Για να δούμε αυτή τη φορά τι τελείωσε;

- Nivea Micellar Νερό Καθαρισμού Sensitive 3 σε 1. Ένα κλασικό νεράκι καθαρισμού με πολύ καλά αποτελέσματα
- Biotherm Beuvre de levres replumping & smoothing lip balm. Ένα lip balm που δεν έλεγε να τελειώσει. Μου άρεσε όμως αρκετά
- Dior Diorshow maximizer lash plumping serum. Μου αρέσει να χρησιμοποιώ τέτοια προϊόντα στις βλεφαρίδες μου και αυτό είναι ένα από τα δύο που προτιμώ (το άλλο είναι από Chanel)
- Chanel Gentle biphase eye makeup remover. Αν και μικρουλάκι κράτησε για αρκετές χρήσεις. Ήταν αρκετά καλό αλλά είναι ακριβό για να το πάρω σε full size.
- Estee Lauder Clear Difference Advanced blemish serum. Είναι το serum που χρησιμοποιώ αυτό τον καιρό και ένα από τα αγαπημένα του 2015.
- L' Oreal Brow artist plumper. Μάσκαρα για τα φρύδια, η οποία δε με εντυπωσίασε όσο περίμενα, αν και στην αρχή μου άρεσε. Συνεχίζω να προτιμώ αυτή της Benefit
- Korres wild rose eye cream. Αρκετά καλή και ενυδατική. Κάποια στιγμή θα την ξαναπάρω
- Origins GinZing energy boosting moisturizer. Άλλο ένα από τα αγαπημένα του 2015. Η ενυδατική αυτή μου άρεσε τόσο που έχω ήδη πάρει τη δεύτερη συσκευασία. Η συγκεκριμένη ήταν και γενναιόδωρη στα 75 ml
- L' Oreal Infalliable 24-matte foundation. Τα λόγια είναι περιττά. Απλά το λατρεύω (δες review εδώ)
- Estee Lauder ANR Synchronized recovery complex II. Άλλο ένα αγαπημένο serum, αυτή τη φορά για το βράδυ (δες review εδώ)
- Kiehl's Amino Acid Shampoo. Και ναι αλλά και όχι για το συγκεκριμένο σαμπουάν
- Chanel Le Jour & Le Weekend de Chanel. Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτά σε παλιότερη ανάρτηση. Αν και ακριβά τα έχω λατρέψει (δες review εδώ)
- L' Oreal Elnett satin hairspray. Κλασικό αγαπημένο
- Clinique Dramatically different moisturizing gel. Πρόκειται για μια all-round κρέμα που προσφέρει καλή ενυδάτωση (δες review εδώ)
- Benefit Fake up. Ότι πρέπει για να προσφέρει λάμψη κάτω από τα μάτια καθώς και μια μικρή κάλυψη. (δες review εδώ)

Αυτά προς το παρόν, αλλά με τη φόρα που έχω πάρει θα ακολουθήσουν σύντομα και άλλα αντίστοιχα posts.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB