Bioderma Sensibio H2O Micellar Water

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015 0 σχόλια
Ένα review που άργησε αλλά τελικά τα κατάφερε και ήρθε. 
Το Bioderma Sensibio H2O Micellar Water είναι ένα από τα πιο δημοφιλή micellar νεράκια καθαρισμού που κυκλοφορούν και είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι από εσάς το έχουν ήδη δοκιμάσει.


Δε χρειάζεται πολύ χρήση για να καταλάβεις ότι το Bioderma αξίζει όλες τις επευφημίες που ακούγονται γι΄αυτό. Κάνει όντως εξαιρετική δουλειά στην αφαίρεση του μακιγιάζ και επιπλέον είναι πολύ απαλό με το δέρμα. 
Για να είμαι ειλικρινής ποτέ δε νιώθω ότι έχω καθαρίσει καλά το πρόσωπό μου χρησιμοποιώντας μόνο micellar waters. Γι' αυτό αυτού του τύπου τα νεράκια τα χρησιμοποιώ σαν το 1ο βήμα για τον καθαρισμό του προσώπου μου, δηλαδή για να αφαιρέσω το μακιγιάζ. Κάποιες φορές όμως που έχω γυρίσει αργά στο σπίτι και το μόνο που βλέπω μπροστά μου είναι το κρεβάτι μου, θα χρησιμοποιήσω το Bioderma και θα πάω για ύπνο.


Ένα ακόμα πράγμα που μου αρέσει στο Bioderma είναι η σύστασή του και το πόσο απαλό και φιλικό είναι για την επιδερμίδα. Σε αντίθεση με άλλα δεν ξεραίνει την επιδερμίδα και δεν την αφήνει με ένα αίσθημα τραβήγματος. Δεν περιέχει άρωμα αλλά ούτε και αλκοόλ.
Κάνει πολύ καλή δουλειά στην αφαίρεση της mascara και του έντονου μακιγιάζ ματιών, χωρίς να αφήνει το δέρμα να κολλάει ή με υπολείμματα. 

Το Bioderma είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά micellar νεράκια καθαρισμού που έχω δοκιμάσει και παρά την λίγο τσιμπημένη τιμή του το συστήνω ανεπιφύλακτα.

Ραντεβού στο επόμενο post

Φιλιά!!
Αθηνά





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB