My Empties #11

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015 0 σχόλια
Λίγα ακόμα προϊόντα έφτασαν στο τέλος τους και θέλω να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου.


Νομίζω πως το project που έχω ξεκινήσει για να τελειώσω όσα περισότερα προϊόντα μπορώ πριν αγοράσω καινούργια σε συνδυασμό με τη μετακόμισή μου, πιστεύω πως πάει καλά.


- Origins Spot Remover Blemish Treatment Pads. Βοηθούν στην πιο γρήγορη εξασθένιση των ενοχλητικών σπυριών που κάνουν την εμφάνισή τους (δες αναλυτικό review εδώ).
- KORRES Shampoo για βαμμένα μαλλιά με ηλίανθο και τσάι του βουνού. Μου αρέσει αρκετά και είναι και αποτελεσματικό. Στα συν του το ότι συχνά βρίσκεται σε προσφορά 1+1.
- Dove Invisible Dry Deodorant. Ένα από τα αποσμητικά που χρησιμοποιώ και μου αρέσει
- A-derma Soothing foaming gel. Υγρό σαπούνι για τον καθαρισμό του προσώπου. Μου άρεσε πολύ το άρωμά του αλλά και το ίδιο το προϊόν. Θα προσπαθήσω να αναζητήσω και το κανονικό μέγεθος. 
- Glamglow Youthmud Tinglexfoliate treatment. Μάσκα για βαθύ καθαρισμό και λάμψη. Μου άρεσε πολύ και δε μου άρεσε που μου τελείωσε. Στα αρνητικά της είναι φυσικά η τιμή της αλλά και το ότι αν δεν τη χρησιμοποιείς συχνά έχει την τάση να ξεραίνεται (δες περισσότερα εδώ).
- Jean Iver hairspray. Η συγκεκριμένη λακ δε μου άρεσε καθόλου. Ίσως να ήταν πολύ δυνατή για τα γούστα μου
- Bioten nourishing hand cream with Avocado & shea butter. Πολύ καλή ενυδατική κρέμα χεριών με ωραίο άρωμα
- KORRES Basil Lemon body milk. Τα body milk του Κορρέ μου αρέσουν αρκετά και το συγκεκριμένο δεν αποτέλεσε εξαίρεση.  Είχε πολύ δροσερό και λεμονάτο άρωμα
- KORRES White Tea Bergamont Freesia EDT. Αυτό το άρωμα από τον Κορρέ μου αρέσει πολύ. Είναι η δεύτερη συσκευασία που τελειώνω. Δυστυχώς τελειώνει πολύ γρήγορα. ¨Εχει ένα πολύ ευχάριστο και απαλό άρωμα, ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες.
- Garnier Oil Beauty Scrub. Πολύ καλό scrub σώματος με όμορφο άρωμα. 'Αφηνε το δέρμα μου απαλό και ταυτόχρονα ενυδατωμένο.

Αυτά προς το παρόν!

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB