What's in my travel make up bag

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015 1 σχόλια
Δε θυμάμαι αν έχω ξανακάνει αντίστοιχο post αλλά όπως και να έχει αυτά τα πράγματα αλλάζουν συνεχώς. 

Αυτή τη φορά ήθελα να έχω επιλογές. Αποτέλσμα αυτού; Να πάρω πολλά περισσότερα από ότι χρησιμοποίησα.



Τα μέτρησα και είναι 27, χωρίς να λάβουμε υπόψη και τα skincare προϊόντα, τα οποία ευτυχώς ήταν λίγα και καλά γιατί διαφορετικά δε θα γλίτωνα το υπέρβαρο. 

Λέω να ξεκινήσουμε με τη σειρά που τα xρησιμοποιώ.

Για αρχή λοιπόν έχουμε primers και έχω μαζί μου δύο. Το κλασικό The Porefesional της Benefit (δες review εδώ) και το Beauty Flash Balm της Clarins για λάμψη. Συνεχίζω με concealer και το αγαπημένο μου Dermablend της Vichy. Για τη βάση ήθελα να έχω δύο επιλογές, μια ελαφριά και μια με περισσότερη καλυψη. Έτσι επέλεξα Vichy Normaderm BB Clear και L'oreal Infalliable 24h - matte (δες review εδώ), αντίστοιχα.

Περνάμε στα μάτια. Πέντε σκιές, ένα eyeliner και τέσσερις (πέντε αν μετρήσεις και το primer) mascaras. Πήρα μαζί μου τέσσερις  αγαπημένες σκιες από MAC (Satin Taupe, All that glitters, Woodwinked & Coil) και μια από τον Korres στην απόχρωση pink. To eyeliner που επελεξα ήταν το They're real push up liner από Benefit σε αυτή τη γλυκιά travel size συσκευασία. Αναφορικά με τις mascara τώρα έχουμε: το primer του Dior Diorshow maximizer lash plumping serum και στη συνέχεια την They're Real από Benefit, την Better Than Sex από Too Faced, την Volume - a - porter από Lancome και την Lash power της Clinique για τις κάτω βλεφαρίδες. Τελος για τα φρύδια το Βrow Artist plumer από L' oreal

Περνάμε σε μαγουλάκια και ξεκινάμε με την πούδρα της Bourjois Healthy Balance και το bronzer από The Body Shop. Για ρουζ είχα δύο επιλογές: MAC Blush in Dollymix και MaxFactor Creme Puff blush in Seductive Pink

Για το τέλος όπως είναι λογικό άφησα τα χείλη. Μπορεί οι επιλογές μου να ήταν αρκετές αλλά δεν υπήρχε μεγάλη ποικιλία στις αποχρώσεις. MAC στην απόχρωση Ablaze μαζί με το αντίσοιχο μολύβι χειλιών, Lancome Rouge in Love in 322M, Tom Ford in Flamingo, Revlon Just bitten kissable balm stain in Lovesick και Estee Lauder Pure envy in Infamous. Όλα ήταν σε αποχρώσεις κυρίως ροζ.

Πολλά; Δε νομίζω! Απλά ήθελα επιλογές!

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

  


1 σχόλια:

  • Angierzz είπε...

    Κι εγώ παίρνω πάντα υπερβολικά πολλά καλλυντικά μαζί μου για να έχω επιλογές... Θέλω να δοκιμάσω το L'oreal Infalliable 24h - matte :)

    Φιλάκια ♥

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB