My PM Skincare Routine

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015 0 σχόλια
Συνεχίζουμε σήμερα με τη βραδινή ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου. Το μόνο κοινό που έχει με την πρωινή ρουτίνα μου (δες εδώ) είναι η κρέμα ματιών και η χρήση ενός ακόμα προϊόντος από τη σειρά της Chanel που ανέφερα.

Να σημειώσω και αυτή τη φορά ότι:
Η επιδερμίδα μου είναι μικτή και κάπως αφυδατωμένη, επομένως βασικός μου στόχος είναι η ενυδάτωση, 
Επιπλέον να αναφέρω ότι προτιμώ να επενδύω κάτι παραπάνω στα προϊόντα που χρησιμοποιώ για την περιποίηση του προσώπου μου. Πείτε το παραξενιά ή όπως αλλιώς θέλετε... Αυτός είναι και ο λόγος που σχεδόν όλα τα προϊόντα είναι κάπως ακριβά. Πολλές από τις εταιρείες που αναφέρω βάζουν συχνά εκπτώσεις, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία και φυσικά μην ξεχνάμε και τα δείγματα που μπορούμε να ζητήσουμε για δοκιμή.


Θα ξεκινήσω και αυτή τη φορά με τη σειρά που χρησιμοποιώ τα προϊόντα. 
Φυσικά πρώτο και καλύτερο είναι το ντεμακιγιάζ και ο καθαρισμός του προσώπου. Για το πρώτο χρησιμοποιώ το Triple action cleansing water των Sephora, ένα νερό ντεμακιγιάζ τύπου micellaire το οποίο αφαιρεί πολύ καλά τα μακιγιάζ τόσο του προσώπου όσο και των ματιών μου χωρίς να με ερεθίζει καθόλου. Αξίζει να αναφερθεί και η πολύ βολική συσκευασία με τέτοια αντλία ώστε να εφαρμόζει πάνω της ο δίσκος ντεμακιγιάζ. Μετά το ντεμακιγιάζ χρησιμοποιώ το Perfectly Clean Multi Action cleansing gel της Estee Lauder, το οποίο καθαρίζει αποτελεσματικά το πρόσωπο από τα υπολείμματα του μακιγιάζ που το νεράκι δεν αφαίρεσε και αφήνει μια πολύ δροσερή αίσθηση στην επιδερμίδα. Έχει και μικροσκοπικούς κόκκους που μπορείς να πεις ότι κάνουν και μια μικρή απολέπιση. 
Περνάμε στην ενυδάτωση και στο serum Le Nuit de Chanel από τη σειρά Les Temps Essentiels της Chanel φυσικά. Περιέχει εκχυλίσματα από λιβάνι που καταπραΰνουν την επιδερμίδα  και νότες από τριαντάφυλλο, που του δίνουν και το υπέροχο άρωμά του. Επιπλέον περιέχει και υαλουρονικό οξύ που ενυδατώνει την επιδερμίδα και ενισχύει την κυτταρική αναδόμηση ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες. Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο αναλυτικό review που έχω κάνει για όλη τη σειρά (Δες εδώ)
Συνεχίζουμε την περιποίησή μας με μια ακόμα κρέμα της Estee Lauder την Advanced Time Zone, η οποία έχει αντιγηραντικές ιδιότητες και για εμένα είναι λίγο βαριά για την ημέρα αλλά πολύ καλή για το βράδυ γιατί μου προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση.
Σαν κρέμα ματιών χρησιμοποιώ την ίδια και με το πρωί δηλαδή την Advanced Night Repair της Estee Lauder, για την οποία σας μιλάω αναλυτικά εδώ.

Στο επόμενο post θα μιλήσουμε και για ορισμένα extra που χρησιμοποιώ στην περιποίησή μου.

Ραντεβού στο επόμενο post

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB