Αγαπημένα Αυγούστου 2015

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015 0 σχόλια
Άλλος ένας μήνας έφτασε στο τέλος του και συγκεκριμένα ο Αύγουστος, ο μήνας των διακοπών για τους περισσότερους και ο τελευταίος τυπικά μήνας του καλοκαιριού. 

Ας δούμε λοιπόν τα πέντε προϊόντα που ξεχώρισα αυτό το μήνα.


Δύο προϊόντα skincare και τρία προϊόντα μακιγιάζ έχει το menu για αυτόν τον μήνα.

Ξεκινώντας με περιποίηση προσώπου έχουμε από την αγαπημένη The Body Shop το Camomile Sumptuous Cleansing Butter, δηλαδή ένα balm για καθαρισμό και ντεμακιγιάζ που το έχω λατρέψει. Στην αρχή το φοβήθηκα λόγω της σύστασης και της υφής του. Νόμιζα ότι θα ήταν πολύ λιπαρό. Πόσο λάθος έκανα... Αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ και αφήνει την επιδερμίδα μου απαλή, ενυδατωμένη και κυρίως καθαρή. Μετά τον καθαρισμό ακολουθεί η ενυδάτωση με τη βοήθεια της GinZing energy boosting moisturizer από Origins. Κατ' αρχάς δεν έχω λόγια για το άρωμά της. Μυρίζει εσπεριδοειδή και είναι ιδανικό για να σε ξυπνάει το πρωί. Μου προσφέρει πάρα πολύ καλή ενυδάτωση και ένα δέρμα απαλό σαν μωρού.

Συνεχίζοντας με μακιγιάζ έχουμε την Normaderm BB clear της Vichy, μια κρέμα ΒΒ ιδανική για επιδερμίδες με τάσεις ακμής. Είναι ελαφριά αλλά προσφέρει αρκετά καλή κάλυψη και έχει και καλή διάρκεια, σε μένα τουλάχιστον. Λόγω ζέστης το μακιγιάζ μου ήταν πολύ λιτό. Δεν παρέλειπα όμως ποτέ τα μάτια και συγκεκριμένα τη μάσκαρα. Στα μέσα του μήνα πήρα την Volume -a-porter mascara της Lancome. Πρόκειται για την νέα μάσκαρα της εταιρείας η οποία χάρη στο βουρτσάκι της προσφέρει διαχωρισμό, μήκος αλλά και όγκο στις βλεφαρίδες μου.  Τέλος για τα βλέφαρα χρησιμοποιούσα μια απλή σκια από τον Korres στην απόχρωση pink ένα πολύ όμορφο και απαλό ροζ χρωματάκι που γλύκαινε το βλέμμα. 

Αφού λοιπόν ξεκουραστήκαμε και μαζέψαμε δυνάμεις πάμε να απολαύσουμε ένα φθινόπωρο με ότι εκπλήξεις μας έχει ετοιμάσει.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB