Clinique All About Eyes (eye cream)

Τρίτη 4 Αυγούστου 2015 0 σχόλια
 Η αλήθεια είναι ότι έχω ένα κάτι με τις κρέμες ματιών. Προσπαθώ να βρω αυτή που θα με κάνει να πω "Ουάου!" και θα με βγάλει από την αναζήτηση. Πολλές φορές έχω φτάσει κοντά...
Μια τέτοια περίπτωση είναι και το σημερινό review. 


Ο λόγος για την All About Eyes κρέμα ματιών της Clinique. Είναι μια ελαφριά κρέμα ματιών  που μειώνει την εμφάνιση των μαύρων κύκλων και τα πρηξιματάκια. Για κάποιον που θέλει περισσότερη ενυδάτωση κυκλοφορεί και μια με πιο πλούσια σύνθεση, καθώς η συγκεκριμένη είναι πιο ελαφριά και ταυτόχρονα πολύ δροσερή για την περιοχή. Εκτός των άλλων βοηθά στο παραμένει περισσότερο το μακιγιάζ στη θέση του. 
Μου άρεσε αρκετά σαν κρέμα ματιών. Ενυδατώνει πολύ καλά την περιοχή και την αφήνει πολύ απαλή. Τη χρησιμοποιούσα ακόμα και πάνω στα βλέφαρα και μου άρεσε πολύ η αίσθηση δροσιάς που άφηνε. Έρχεται πολύ ψηλά στις προτιμήσεις μου για κρέμα ματιών. 

Την έχετε δοκιμάσει;
Έχετε να μου προτείνετε μαι κρέμα ματιών για να δοκιμάσω;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB