Review #36 - Clinique Superdefense SPF 25 age defense moisturizer

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015 0 σχόλια
Το ότι η εταιρεία Clinique είναι από τις αγαπημένες μου για προϊόντα skincare (και όχι μόνο) είναι γνωστό και δε θα το αναλύσω περισσότερο. Κάθε φορά λοιπόν που μου δίνεται η δυνατότητα να δοκιμάσω κάτι καινούργιο από τα προϊόντα της ενθουσιάζομαι. 
Έτσι λοιπόν έγινε και με το συγκεκριμένο travel size. 


Superdefense SPF 25 age defense moisturizer είναι όπως λέει και το όνομά της μια ενυδατική κρέμα με αντιγηραντικές ιδιότητες και ένα πολύ καλό SPF 25. 
Σύμφωνα με την εταιρεία πρόκειται για μια ισχυρή ενυδατική κρέμα που ενισχύει τη φυσική αντίδραση του δέρματος όσον αφορά την επιδιόρθωση του, δηλαδή μείωση λεπτών γραμμών, ρυτίδων και ανομοιομορφία. Βοηθά την επιδερμίδα να διώξει τις ορατές συνέπειες του stress. Παρέχει προστασία από τις ακτίνες UVA και UVB. 
Η αλήθεια είναι ότι διαβάζοντας όλα αυτά ζαλίστηκα. Κατά πόσο είναι εφικτό να τα κάνει όλα αυτά δεν ξέρω. Για την ηλικία μου και τις ανάγκες μου, το μόνο που μπόρεσα να αξιοποιήσω ήταν η ενυδάτωση και το υψηλό SPF. Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω. Το προϊόν που είχα εγώ προοριζόταν για ξηρό / μεικτό δέρμα και για το δικό μου μεικτό/λιπαρό έπεφτε λίγο βαριά για πρωί κάτω από foundation. Τη χρησιμοποιούσα μέρες που δεν έβαζα foundation και ήταν αρκετά ενυδατική.
Δε θεωρώ πως η συγκεκριμένη κρέμα ήταν για την ηλικία μου οπότε σίγουρα δε θα πάρω το κανονικό μέγεθος.  Θα την πρότεινα όμως σε μεγαλύτερες ηλικίες με πιο ξηρή επιδερμίδα και περισσότερες ανάγκες.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB