Review #35 - Estee Lauder Advanced Night Repair II

Παρασκευή 8 Μαΐου 2015 0 σχόλια
Πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα μου serum, αυτό που κάνει την επιδερμίδα μου να φαίνεται φρέσκια και ενυδατωμένη κάθε πρωί. Ο λόγος για το Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II της Estee Lauder.


Είναι το best seller προϊόν της Estee Lauder και ένα μπουκάλι πωλείται κάθε 8,5 sec. Δεν είναι εντυπωσιακό; Πριν περίπου δύο χρόνια η εταιρεία λάνσαρε το ANR II και πολλοί ήταν αυτοί που ανησύχησαν με την αλλαγή. Όμως η αλλαγή ήταν για καλό! Τίποτα δεν άλλαξε απλά βελτιώθηκε. Είναι ένα serum για όλους και για όλα. Ενυδατώνει άμεσα και βοηθάει στο να έχουμε πιο λαμπερό και καθαρό δέρμα μακροχρόνια. Είναι ελαφρύ και καθόλου λιπαρό. 


Βασικός του στόχος είναι να επιδιορθώσει και να καθαρίσει (repair & purify). Περιέχει ένα κοκτέιλ αντιοξειδωτικών που βοηθούν στην επιδιόρθωση της ζημιάς που έχει γίνει κατά τη διάρκεια της ημέρας από τη ρύπανση και τις ακτίνες UV. Επιπλέον περιέχει υαλουρονικό οξύ για άμεση ενυδάτωση  που διάρκει. Στο κομμάτι του purify μιλάμε για τη διαδικασία Catabolysis και τον βασικό ρόλο που διαδραματίζει  στη φυσική διαδικασία επιδιόρθωσης του δέρματος. Η έννοια της Catabolysis  αναφέρεται στη φυσική διαδικασία εκκαθάρισης των νεκρών κυττάρων, που συμβαίνει κατά τη διάρκεια της νύχτας και βοηθά στην πιο αποτελεσματική και αποδοτική λειτουργία των κυττάρων. 


Συνοψίζοντας, το ANR II όχι μόνο προσφέρει μια πλούσια δόση υαλουρονικού οξεός και αντιοξειδωτικών, αλλά βοηθάει και στο να "διαλυθούν" αυτά που δε χρειάζονται. Τα αποτελέσματά του φάνηκαν γρήγορα. Έβλεπα και ένιωθα το δέρμα μου πιο ενυδατωμένο και λαμπερό και μπορώ να πω και πιο καθαρό. Τώρα και λίγο καιρό μου έχει τελειώσει και νομίζω ότι έχει λείψει στο δέρμα μου οπότε πρέπει να έρθει γρήγορα κοντά μου.

Εσεις το έχετρε δοκιμάσει; Τι γνώμη έχετε;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB