Review #34 - Chanel Vitalumiere Aqua Foundation

Σάββατο 25 Απριλίου 2015 2 σχόλια
Αν κάποιος με ρωτήσει ποιο είναι το αγαπημένο μου foundation, το μυαλό μου πάει αμέσως στην εταιρεία Chanel και τα δύο αγαπημένα μου foundation.Το Vitalumiere Aqua και το Perfection Lumiere Velvet. 
Σήμερα θα μιλήσουμε για το Vitalumiere Aqua και θα αφήσουμε το άλλο για αργότερα.


Vitalumiere Aqua ultra - light skin perfecting make up. Το όνομα νομίζω πως τα λέει όλα. Η υδάτινη, απαλή και ανάλαφρη υφή του, χαρίζει εντυπωσιακά ομοιόμορφο και πολύ φυσικό μακιγιάζ. Το συγκεκριμένο foundation είναι ευχάριστο στη χρήση και  δεν ερεθίζει την επιδερμίδα. Στα συν του ότι περιέχει και SPF 15. 
Η σύστασή του είναι τέτοια που γίνεται ένα με την επιδερμίδα μου και της χαρίζει ομοιόμορφο και σατινέ τελείωμα, αφήνοντάς την ταυτόχρονα να αναπνέει. Έχει ελαφριά προς μέτρια κάλυψη και το αποτέλεσμά του  είναι φυσικό, φωτεινό και λαμπερό. Θα έλεγα πως ταιριάζει περισσότερο σε ξηρές ή αφυδατωμένες επιδερμίδες. Η δική μου αν και μικτή είναι αρκετά αφυδατωμένη οπότε μου έχει ταιριάξει απόλυτα. Δεν το νιώθω να βαραίνει το πρόσωπό μου και στο τέλος της ημέρας είναι ακόμα εκεί, στο μεγαλύτερο μέρος του τουλάχιστον. 
Στα μείον του φυσικά η τιμή του αλλά σε περιόδους εκπτώσεων κάτι γίνεται. 

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



2 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB