Review #31 - Clinique Superdefence CC Creme

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015 1 σχόλια
Άργησα αλλά επέστρεψα και μάλιστα με review!
Αγαπημένη Clinique σήμερα και φυσικά αγαπημένο προϊόν.


Clinique Superdefence CC Creme λοιπόν και πάμε να τη δούμε λίγο καλύτερα. Πρόκειται για μια CC με έξυπνη τεχνολογία διόρθωσης του χρωματικού τόνου, που επαναφέρει τη φυσική λάμψη στην επιδερμίδα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα, όπως ισχυρίζεται. Περιέχει ενυδατικά και αντηλιακά φίλτρα για την προστασία της επιδερμίδας από την πρόωρη γήρανση. 
Κυκλοφορεί σε τρεις αποχρώσεις και σύμφωνα με την Clinique :
  • Διορθώνει κατά 68% το χρωματικό τόνο
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα πάνω από 60%
  • Η επιδερμίδα φαίνεται άμεσα πιο λαμπερή και φωτεινή
  • Το χρώμα της παραμένει σταθερό όλη την ημέρα

Για μένα πρόκειται για μια από τις καλύτερες CC Creams που έχω δοκιμάσει (τουλάχιστον μέχρι τώρα). Παρέχει πολύ καλή κάλυψη στην επιδερμίδα μου χωρίς να την ξηραίνει και παράλληλα την προστατεύει λόγω των ιδιοτήτων που διαθέτει μια CC. Περιέχει SPF 30, που είναι αρκετά υψηλό για ένα τέτοιο προϊόν και μου αρέσει πολύ. Την απλώνω με τα χέρια μου καθώς λόγω της υφής και σύστασής της με βολεύει περισσότερο έτσι. Τέλος, το αποτέλεσμα που αφήνει διαρκεί για αρκετές ώρες στο πρόσωπό μου.

Εσείς την έχετε δοκιμάσει;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB