My empties #8

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015 2 σχόλια
Γεια σας, γεια σας!!

Έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που έκανα αντίστοιχο post και όπως καταλαβαίνετε έχουν μαζευτεί πολλά. Πάμε να τα δούμε σιγά σιγά ώστε να βρουν και αυτά το δρόμο τους στην ανακύκλωση γρήγορα γρήγορα...

Τα έχω χωρίσει σε τρεις κατηγορίες για να γίνει λίγο πιο εύκολο.

Make Up


  • Benefit - The porefessional. Primer για την μείωση της εμφάνισης των πόρων. Μου αρέσει πολύ και το έχω ήδη αντικαταστήσει. 
  • Clinique - Superdefense CC Cream. Στην αρχή δεν της είχα δώσει πολύ σημασία και έκανα λάθος. 'Όταν άρχισα να τη χρησιμοποιώ πιο συστηματικά κατάλαβα πόσο μου αρέσει. Έχει αρκετά καλή κάλυψη χωρίς να τη νιώθεις βαριά και στα συν της και το SPF 30 (δες review εδώ).
  • YSL - Touch Eclat. Εδώ τα λόγια είναι περιττά. Το διάσημο στυλό λάμψης του YSL είναι ιδανικό για να φωτίζεις περιοχές του προσώπου, όπως κάτω από τα μάτια και στα ζυγωματικά (δες review εδώ).
  • Lancome - Hypnose Doll Eyes mascara. Από τις αγαπημένες μου μάσκαρα. Διαχωρίζει και δίνει όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες μου.
  • Bourjois - 123 perfect CC eye cream. Πρόκειται για ένα highlighting concealer που συνοδεύει και την αντίστοιχη CC της εταιρείας. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά. 
  • Clinique - Bottom lash mascara. Αγαπημένη μάσκαρα για τις κάτω βλεφαρίδες που δυστυχώς δεν κυκλοφορεί πλέον (δες review εδώ)
  • Garnier - Ambre Solaire BB Cream. Η συγκεκριμένη BB δυστυχώς δεν ταίριαξε καθόλου στη δική μου επιδερμίδα (δες review εδώ)
  • Chanel - Vitalumiere Aqua foundation. My all time classic foundation! Τα λόγια είναι περιττά! Υπάρχει ήδη ξανά στη συλλογή μου. 
Skincare



  • Estee Lauder - Advanced night repair eye. Η αγαπημένη μου κρέμα ματιών και αυτή που χρησιμοποιώ και τώρα. Ενυδατώνει πολύ καλά την περιοχή των ματιών μου χωρίς να με ερεθίζει. 
  • Clinique - All about eyes. Άλλη μια κρέμα ματιών που τελείωσε. Μου άρεσε και αυτή αρκετά αλλά σαν την Estee δεν είναι. 
  • Dior - Pro youth sorbet creme. Ενυδατική κρέμα προσώπου για την οποία δε μπόρεσα να καταλάβω και πολλά από ένα μόνο δείγμα
  • Clinique - Superdefese SPF 25 - Ενυδατική κρέμα με αντιγηραντική δράση. Τη χρησιμοποιούσα το βράδυ κυρίως γιατί την ένιωθα αρκετά βαριά για πρωί.
  • Estee Lauder - Advanced night repair Synchronized recovery complex II . Από τα αγαπημένα μου serum. Το χρησιμοποιούσα το βράδυ και το πρωί που ξυπνούσα το δέρμα μου έδειχνε πιο λαμπερό και ανανεωμένο. Σίγουρα θα έρθει σύντομα κοντά μου.
  • Biotherm - Aquasource. Πρόκειται για μια πολύ καλή ενυδατική κρέμα προσώπου  (δες review εδώ)
  • Lierac - Massque confort Moisturizing rich cream. Μάσκα προσώπου για βαθιά ενυδάτωση. Αν και έλεγε να αφαιρεθεί μετά από 10 λεπτά, εγώ την κράτησα για όλο το βράδυ και το πρωί το δέρμα μου ήταν πολύ απαλό.
  • Roger & Gallet - Fleur de Figuier. Αυτό το άρωμα μυρίζει για μένα απλά εκπληκτικά. Είναι τόσο όσο πρέπει λουλουδάτο και είναι ένα άκρως καλοκαιρινό άρωμα. 
  • Valentino - Valentina. Για να πω την αλήθεια δε θυμάμαι πως μυρίζει το συγκεκριμένο γιατί έχει περάσει καιρός. Πάντως για να το τελειώσω πάει να πει πως μυρίζει όμορφα.


Misc.


  • Head & Shoulders - thick & strong shampoo. Πολύ καλό!!
  • L' oreal  - Elnett  satin hairspray. All time classic προϊόν που δε λείπει από κανένα σπίτι
  • Human + Kind  - Hand, elbow & foot cream. Αρκετά καλή αλλά δε με ενθουσίαζε το άρωμά της.
  • Dove - Beauty finish deodorant. Πολύ καλό για τη δουλειά που προορίζεται και με ωραίο άρωμα
  • Garnier - Pure active fruit energy gel καθαρισμού. Το χρησιμοποιούσα κάθε πρωί και ήταν ιδανικό για να με ξυπνάει. Μυρίζει καταπληκτικά και εννοείται πως μου αρέσει και σαν προϊόν.
  • L'oreal  - Ideal soft νερό καθαρισμού. Πολύ καλό νεράκι καθαρισμού. Αν είχε και πιο μικρό στόμιο θα ήταν ακόμα καλύτερο.
  • Garnier - Νερό ντεμακιγιάζ micellaire. Και αυτό μου άρεσε πολύ και μάλλον περισσότερο από αυτό της L' oreal
  • Pirin Dream - Super active gel scrub. Ήταν σε ένα από τα πρώτα Beauty test boxes αλλά δυστυχώς έληξε πριν προλάβω να το δοκιμάσω οπότε πάει για πέταμα.
Ουφ! Επιτέλους τελείωσαν.Ήταν πολλά τα άτιμα αλλά άξιζε τον κόπο.
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;
Θα ακολουθήσουν και πιο αναλυτικά review για ορισμένα από τα προϊόντα.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά




2 σχόλια:

  • Stevista είπε...

    Το άρωμα από Roger & Gallet το συμπεριέλαβα στο άρθρο που ανέβασα σήμερα, τι σύμπτωση!! Πολύ ωραίο άρωμα όντως :) Το νεράκι της Garnier μου αρέσει και εμένα, δοκίμασε και της Nivea αν το βρεις σε προσφορά, είναι πολύ καλό! Φιλιά Αθηνά! :) x

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB