Review #28: Garnier Moisture Match

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015 1 σχόλια
Άλλο ένα προϊόν της εταιρείας Garnier. Αυτή τη φορά πρόκειται για την ενυδατική κρέμα Moisture Match - Shine be gone, στην πράσινη συσκευασία, η οποία απευθύνεται σε μικτό προς λιπαρό δέρμα.


Η Moisture Match - Shine be gone είναι μια 24ωρη ενυδατική κρέμα που όπως λέει και το όνομά της δημιουργεί ματ αποτέλεσμα στην επιδερμίδα. Περιέχει εκχυλίσματα πράσινου τσαγιού, απορροφάται εύκολα και είναι oil-free. Όπως είπαμε δίνει ματ αποτέλεσμα και αφήνει ομοιόμορφη την επιδερμίδα χωρίς γυαλάδα. Το πράσινο τσάι, που είναι γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες, βοηθά την επιδερμίδα να είναι απαλή και ματ όλη μέρα. 

Η αλήθεια είναι ότι η συγκεκριμένη κρέμα ενυδάτωνε την επιδερμίδα μου και μπορώ να πω ότι έβλεπα και ένα ματ αποτέλεσμα. Όμως δε μου άρεσε καθόλου η υφή της, άφηνε μια περίεργη αίσθηση στην επιδερμίδα μου που μου είναι δύσκολο να περιγράψω.  Αποτέλεσμα; Δεν μου ταίριαξε καθόλου και χάρηκα πολύ όταν μου τελείωσε.  Για να τελειώσει τη χρησιμοποιούσα σαν ενυδατική, όταν γύριζα από τη δουλειά και έκανα το ντεμακιγιάζ μου αλλά δεν ήταν ακόμα ώρα για την βραδινή μου ρουτίνα. 

Τα σχόλια που έχω ακούσει και έχω διαβάσει για την Moisture Match είναι μπερδεμένα. Σε άλλους άρεσε πολύ, σε άλλους λίγο και σε άλλους καθόλου. Εκτός από την πράσινη εκδοχή κυκλοφορεί και σε άλλες τρεις εκδοχές που καλύπτουν άλλες ανάγκες της επιδερμίδας.


Εσείς την έχετε δοκιμάσει; 
Περιμένω τη γνώμη σας.

Ραντεβού στο επόμενο post!

Φιλιά!!
Αθηνά




1 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Ωραίο review. Έχω γράψει κι εγώ παλαιότερα γι' αυτή. Προσωπικά δεν μου άρεσε σχεδόν καθόλου και σίγουρα δεν θα την ξαναγόραζα!
    Φιλιά! :*

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB