Review #27: Clinique Repairwear Intensive Eye Cream

Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015 0 σχόλια
Η Clinique είναι από τις αγαπημένες μου εταιρείες όσον αφορά το skincare. Έτσι όταν μου δόθηκε η δυνατότητα να δοκιμάσω μια από τις κρέμες ματιών της, εννοείται πως άρπαξα την ευκαιρία.


Πρόκειται για την κρέμα ματιών της σειράς Repairwear και συγκεκριμένα την Repairwear Intensive Eye Cream, η οποία αποκαθιστά τη φθορά της επιδερμίδας από τις ακτίνες UV και προστατεύει την περιοχή των ματιών από τις περιβαλλοντικές επιθέσεις.
Βοηθά στην αποκατάσταση των λεπτών γραμμών και στη δημιουργία κολλαγόνου για την ενδυνάμωση της λεπτής επιδερμίδας στην ευαίσθητη περιοχή των ματιών. Τέλος έχει και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. 

Κατά τη γνώμη μου είναι μια πολύ ωραία κρέμα ματιών, η οποία ενυδατώνει αποτελεσματικά την περιοχή χωρίς να είναι πολύ λιπαρή. Έχει ελαφριά μυρωδιά και η αίσθηση που αφήνει στην επιδερμίδα είναι ανάλαφρη και δροσερή. Για το θέμα των λεπτών γραμμών δυστυχώς δεν γνωρίζω αν έχει αποτέλεσμα καθώς τόσο το χρονικό διάστημα που τη χρησιμοποίησα όσο και η ηλικία μου, δε μου επιτρέπουν να βγάλω συμπεράσματα. Η Repairwear Intensive Eye Cream είναι πάντως μια κρέμα ματιών την οποία θα αναζητήσω κάποια στιγμή ξανά.

Εσείς μήπως την έχετε δοκιμάσει; Πως σας φάνηκες

Ραντεβού στο επόμενο post!

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB