Αγαπημένα Δεκεμβρίου 2014!!

Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015 3 σχόλια

Μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει και εμείς σταθεροί στο ραντεβού μας με τα προϊόντα του μήνα που μας αποχαιρέτησε. Στην περίπτωσή μας ο Δεκέμβριος.
Περίεργος μήνας ο Δεκέμβριος, μήνας γιορτών και διακοπών. Αυτό επηρέασε αρκετά και τα προϊόντα που αγάπησα και χρησιμοποίησα περισσότερο.

Ας τα δούμε λοιπόν…


Επέστρεψα σε αγαπημένα προϊόντα και δοκίμασα και κάποια νέα αυτό το μήνα,

Παλιό αγαπημένο που είχα ξεχάσει πόσο μου αρέσει μέχρι που το χρησιμοποίησα ξανά είναι το foundation Anti-blemish solutions από την Clinique. Έχει βελούδινο τελείωμα και προσφέρει ακριβώς την κάλυψη που χρειάζομαι (συνήθως μέτρια προς καλή) χωρίς να δείχνει παστωμένο.

Έλεγα να μην ενδώσω αλλά δεν άντεξα. Δοκίμασα την νέα μάσκαρα της  Lancome την Grandiose με το περίεργο (σε σχήμα λαιμού κύκνου, όπως λένε) βουρτσάκι της. Γενικά μου αρέσουν πολύ οι μάσκαρα της Lancome αλλά ακόμα δεν έχω καταλήξει πλήρως αν μου αρέσει ή όχι η συγκεκριμένη. Μου αρέσει το αποτέλεσμα που δίνει καθώς διαχωρίζει πολύ καλά τις βλεφαρίδες δίνοντάς τους μήκος. Θα ήθελα όμως να τους δίνει και λίγο όγκο.


Επιτέλους ήρθαν και στην Ελλάδα! Αν ήταν και λίγο πιο φθηνά θα ήταν καλύτερα. Μιλάω φυσικά για το προϊόντα Tom Ford. Εννοείται πως έσπευσα να τα δοκιμάσω και είπα να ξεκινήσω με ένα κραγιόν που είναι πιο safe επιλογή. Τα λόγια είναι απλά περιττά! Η υφή υπέροχη, το χρώμα ακόμα καλύτερο (παρεμπιπτόντως διάλεξα το 08 Flamingo) και η διάρκειά του (σε εμένα τουλάχιστον) πολύ καλή.

Άκουγα πολλά και το έψαχνα απεγνωσμένα και φυσικά το βρήκα. Πρόκειται για το Gentle Exfoliator Brightening Toner της Clarins, δηλαδή για ένα toner με απολεπιστικές ιδιότητες καθώς περιέχει AHAs που είναι ιδανικά για αυτό το σκοπό. 

Φυσικά δε γίνεται να λείπει ένα body butter από τη Χριστουγεννιάτικη συλλογή των The Body Shop. Δοκίμασα και λάτρεψα το Glazed Apple για το υπέροχο άρωμά του. Όσο για το ίδιο το προϊόν, TBS είναι αυτό και ξέρει τι κάνει.

Η Benefit έκανε για εμένα ακόμα μια φορά το θαύμα της. Δοκίμασα το primer The Porefessional και μου αρέσει πολύ. Προετοιμάζει κατάλληλα την επιδερμίδα μου για να δεχθεί το foundation και κάνει το αποτέλεσμα να διαρκεί περισσότερο.

Για το τέλος άφησα το καλύτερο! Jo Malone και Wood Sage & Sea Salt cologne. Απλά μαγευτικό! Δεν έχω λόγια να το περιγράψω. Ένα θα πω: Πρέπει να το μυρίσετε...

Αυτά ήταν λοιπόν! 
Μήπως έχουμε κάποιο κοινό;
Αν όχι τι προτείνετε;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


3 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB