Αγαπημένα Οκτωβρίου 2014!!

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014 4 σχόλια
Καλησπέρα σε όλους!!!

Άλλος ένας μήνας τελείωσε και άλλος ένας ξεκίνησε, φέρνοντάς μας πιο κοντά στα Χριστούγεννα..

Πάμε όμως να δούμε τα προϊόντα που ξεχώρισα τον Οκτώβριο...


Ξεκινάμε με καθαρισμό και περιποίηση προσώπου.
Κάθε πρωί πλένω το πρόσωπό μου με το gel καθαρισμού της Garnier Pure Active fruit energy. Περιέχει γκρέιπφρουτ, ρόδι και βιταμίνη C και είναι ότι χρειάζομαι κάθε πρωί για να ξυπνήσω. 
Τον τελευταίο καιρό προσπαθώ τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα να κάνω μια μάσκα προσώπου. Αγαπημένες μου αυτήν την περίοδο είναι δύο διαφορετικές μάσκες από τον Korres που ανήκουν όμως στην ίδια σειρά. Μιλάω για την Wild Rose peeling mask και την Wild Rose Overnight sleeping facial. Έχουν και οι δύο πολύ ωραίο άρωμα και υφή. Η πρώτη είναι μια απολεπιστική μάσκα που περιέχει AHAs και η δεύτερη μια ενυδατική μάσκα που την αφήνεις όλο το βράδυ για να ενυδατώσει σωστά την επιδερμίδα. 
Όσον αφορά την περιποίηση της περιοχής των ματιών, χρησιμοποίησα ένα travel size από την Advanced night repair eye synchronized complex της Estee Lauder και θυμήθηκα πόσο μου άρεσε η συγκεκριμένη, ιδιαίτερα η υφή της, που αγόρασα και το full size στο πρόσφατο bazaar της εταιρείας. 
Νιώθω ότι μου προσφέρει την απαραίτητη ενυδάτωση και προστασία που χρειάζομαι.
Αυτό το μήνα δοκίμασα και ξεχώρισα τα νέα Color Drama intense lip pencils της Maybelline. Υπάρχουν σε πολύ όμορφες αποχρώσεις και έχουν αποτέλεσμα που διαρκεί. Τόσο μου αρέσουν που έχω ήδη πάρει τέσσερα.
Όλο τον Οκτώβριο και μη σου πω και στην αρχή του Νοεμβρίου το βερνίκι νυχιών που χρησιμοποιούσα ήταν αυτό της φωτογραφίας. Μιλάω φυσικά για το Merino cool από Essie ένα υπέροχο μοβ γκρι χρώμα ότι πρέπει για αυτή την εποχή.
Για το τέλος άφησα ένα παλιό και αγαπημένο άρωμα. Το The Beat από Burberry. Δεν είμαι καθόλου καλή στο να περιγράφω αρώματα. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι η μυρωδιά του μου φτιάχνει τη διάθεση. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες σας συστήνω να επισκεφθείτε ένα κατάστημα και να το μυρίσετε και οι ίδιες.

Αυτά λοιπόν και για αυτό το μήνα.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


4 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB