Αγαπημένα Σεπτεμβρίου 2014!

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014 3 σχόλια
Γεια σας, γεια σας!!

Αυτό το μήνα το σκεφτόμουν αν θα κάνω post με αγαπημένα προϊόντα. Ο λόγος ήταν απλός. Για ακόμα ένα μήνα, το Σεπτέμβριο δηλαδή, χρησιμοποίησα κυρίως τα κλασικά αγαπημένα μου προϊόντα και γι' αυτό δεν ήθελα να επαναλαμβάνομαι σε κάθε post. 


Υπήρξαν όμως και τρεις εξαιρέσεις στον κανόνα.  Τρία νέα για εμένα προϊόντα που μου άρεσαν και συνεχίζουν να μου αρέσουν πολύ.


Το πρώτο είναι ένα προϊόν το οποίο για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα να μου αρέσει ιδιαίτερα όταν το αγόραζα. Ευτυχώς διαψεύστηκα. Πρόκειται για ένα προϊόν της γερμανικής εταιρείας Balea, το οποίο, αν δε με γελούν τα γερμανικά μου, λειτουργεί σαν primer με στόχο να χαρίσει άμεση ομοιομορφία στην επιδερμίδα, καλύπτοντας λεπτές γραμμές, πόρους και τυχόν γυαλάδα. Αφήνει πολύ απαλή την επιδερμίδα μου και έχω παρατηρήσει και μια μικρή αύξηση στη διάρκεια του μακιγιάζ μου. Νομίζω πως τελικά ήταν καλή επιλογή η αγορά του Teint Perfektion της Balea.


Επόμενο στη λίστα είναι ένα concealer της Catrice. Για την ακρίβεια πρόκειται για ένα προϊόν camouflage οπότε καταλαβαίνετε ότι παρέχει πλήρη κάλυψη, την οποία κάποιες φορές όλοι αναζητούμε. 


Για το τέλος άφησα κάτι πολύ αγαπημένο. Η σκιά της MAC στην απόχρωση Woodwinked είναι απλά υπέροχη. Έχει veluxe τελείωμα και αν και στο pan φαίνεται μια απλή μπρονζοκαφέ σκιά, όταν την απλώσεις στα μάτια είναι.... άλλο πράγμα! Ανάλογα με το πως πέφτει το φως πάνω της εμφανίζει και άλλη απόχρωση.

Αυτά ήταν τα λίγα αγαπημένα μου για το Σεπτέμβριο που μας πέρασε.

Ραντεβού στο επόμενο post!

Φιλιά!!
Αθηνά





3 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB