Review #3: AVON Anew Vitale Skincare Kit

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013 2 σχόλια
Εδώ και περίπου ένα μήνα χρησιμοποιώ τη σειρά της AVON Anew Vitale *, η οποία αποτελείται από 4 προϊόντα:


  • Gel Cleanser: Πρόκειται για ένα καθαριστικό προσώπου σε μορφή gel, το οποίο έχει κατά τη γνώμη μου ένα πολύ ωραίο άρωμα (το οποίο κάτι μου θυμίζει αν και δεν μπορώ να θυμηθώ τι). Το χρησιμοποιώ μετά το ντεμακιγιάζ του προσώπου μου  και μου αφήνει μια αίσθηση καθαριότητας και ενυδάτωσης.
  • Κρέμα Ημέρας & Νύχτας: Αρκετά ενυδατικές κρέμες και οι δύο. Η κρέμα ημέρας έχει SPF 25, το οποίο τώρα που καλοκαίριασε είναι ικανοποιητικό αλλά διορθώνεται με το αντηλιακό. Η κρέμα νύχτας είναι σε μορφή gel γεγονός που νομίζω ότι την κάνει πιο αναζωογονητική.
  • Eye gel Cream: Η gel μορφή είναι καλύτερη για μια κρέμα ματιών καθώς είναι πιο δροσερή και ενυδατώνει καλύτερα μειώνοντας και τα πρηξιματάκια.
Ξέχασα να σας πω ότι η σειρά Anew vitale προορίζεται για επιδερμίδες που χρειάζονται αναζωογόνηση και ενυδάτωση. Είναι εμπλουτισμένη με το Σύμπλοκο ProEnergy που ενισχύει τη φυσική δομή της επιδερμίδας. "Με την πάροδο του χρόνου η εμφάνιση των λεπτών γραμμών, οι διευρημένοι πόροι, η θαμπάδα και η κούραση μειώνονται ορατά", αναφέρεται στο ενημερωτικό της σειράς.

Η γνώμη μου
Επειδή δεν τη χρησιμοποιώ αρκετό διάστημα δεν μπορώ να την κρίνω για τα μακροχρόνια αποτελέσματα που λέει ότι προσφέρει. Όσον αφορά όμως την ενυδάτωση και αναζωογόνηση της επιδερμίδας έχει απόλυτο δίκιο. Νιώθω το δέρμα μου πιο λαμπερό και έχω λατρέψει το gel καθαρισμού.

Φιλιά !!
Αθηνά



* PR Sample

2 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    πολυ χρησιμο ποστ! εψαχνα μια κρεμα ματιων αλλα δεν ειχα βρει τιποτα καλο.. Θα το εχω στα υποψη μου!
    Σου εχω βραβειακι.. περνα να το παρεις http://ellakibeauty.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award.html

  • Ανώνυμος είπε...

    Γεια σου.! :)
    Μόλις κέρδισες ένα βραβειάκι..
    Συγχαρητήρια για το blog σου :)
    Έλα μια βόλτα να το παραλάβεις.!

    http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/2013/05/my-first-award-one-lovely-blog.html

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB