Tag: The seven deadly sins of beauty!!!

Τρίτη 23 Απριλίου 2013 1 σχόλια
Τα εφτά θανάσιμα αμαρτήματα της ομορφιάς!!!

Εδώ και αρκετό καιρό (μάλλον πολύ καιρό) εμφανίστηκε το συγκεκριμένο tag. Αφού δεν το έκανα τότε, σκέφτηκα αν το κάνω τώρα με "λίγη" καθυστέρηση.

Για να δούμε...

1st sin: Greed - Απληστία
Ποιο είναι το φθηνότερο και ποιο το ακριβότερο προϊόν ομορφιάς που έχεις;

Το ακριβότερο μου ήρθε αμέσως στο μυαλό. Είναι το powder brush no. 150 της MAC. Τώρα για το φθηνότερο ζορίστικα λίγο αλλά μάλλον θα πρέπει να πω ένα κραγιόν της Lovie σε κόκκινη - φούξια απόχρωση.

2nd sin: Wrath - Οργή
Ποια προϊόντα ήταν πολύ δύσκολο να αποκτήσεις;

Για να πω την αλήθεια ακόμα προσπαθώ. Θέλω τόσο πολύ να δοκιμάσω τα βερνίκια νυχιών της Butter London αλλά και της Zoya.

3rd sin: Gluttony - Λαιμαργία
Ποιο είναι το πιο "νόστιμο" προϊόν ομορφιάς που έχεις;

Σίγουρα τα προϊόντα του Body Shop και ιδιαίτερα τα  Body Butters. Απλά θεϊκά!

4th sin: Sloth - Οκνηρία
Ποια προϊόντα αμελείς να χρησιμοποιείς, λόγω τεμπελιάς;

Θα έλεγα ότι το πρωί, λίγο η νύστα και λίγο η τεμπελιά, πλένω το πρόσωπό μου με σκέτο νερό και όχι με το υγρό σαπουνάκι μου.

5th sin: Pride - Περηφάνια
Ποιο προϊόν σου δίνει τη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση;

Θέλει και ρώτημα; Foundation! Όταν το αποτέλεσμα είναι καλό σου δίνει αυτοπεποίθηση.

6th sin: Lust - Πάθος
Ποιο προϊόν θέλεις "απεγνωσμένα" να αγοράσεις;

Real Techniques Brushes!! Σύντομα θα γίνετε δικά μου ...

7th sin: Envy - Ζήλια
Ποιο προϊόν έχεις δει και λατρέψει σε άλλους αλλά πάνω σου ήταν αποτυχία;

Το κόκκινο κραγιόν. Το λατρεύω όταν το βλέπω σε άλλες κοπέλες αλλά όταν το εφαρμόζω σε εμένα, μου φαίνεται πολύ έντονο και το αφαιρώ σχεδόν αμέσως.


Ποια είναι τα δικά σας αμαρτήματα;


Φιλιά!!
Αθηνά



1 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Λατρεύω τις αμαρτίες σου!!!

    Πάντως από προσωπική εμπειρία και απ' ο,τι έχω ακούσει δεν είναι λάθος να ρίχνεις μόνο νερακι το πρωί στο πρόσωπο...

    Ίσα ίσα που πολλοί δερματολόγοι το υποστηρίζουν.

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB