Hello Santa ... this is for you...

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012 3 σχόλια


Καθώς τα Χριστούγεννα είναι πλέον πολύ κοντά (2 ημέρες έμειναν) είπα να αφιερώσω αυτό το post στη δική μου wishlist για φέτος...

Από ότι φαίνεται ένα μεγάλο μέρος των αντικειμένων της λίστας μου, για να μην πω όλα, θα παραμείνουν στη λίστα και για το 2013 αλλά και για το 2014...

Εδώ και καιρό θέλω απεγνωσμένα μια τσάντα Gucci!! 
 

Με οποιαδήποτε από αυτές τις δύο θα ήμουν ευχαριστημένη!! 

Συνεχίζουμε με ένα ταξίδι στο Λονδίνο και φυσικά ένα ipad mini...



Για να κλείσουμε την non - beauty κατηγορία ... ένα ζευγάρι γόβες Dukas θα ήταν υπέροχες!!

Από προϊόντα μακιγιάζ δεν ξέρω τι να πρωτοβάλω στη wishlist μου... 
Θα την περιορίσω λοιπόν σε προϊόντα τα οποία θέλω σαν τρελή να αποκτήσω...

 

Από τη Χριστουγεννιάτικη συλλογή της Chanel, η τετραπλή παλέτα σκιών και τα lipgloss!!


OPI - The Man with the Golden Gun  - Top Coat για μια πινελιά πολυτέλειας στο μανικιούρ...











Urban Decay - Naked Palette γιατί απλά είναι θεϊκή...

















Οι παλέτες της Benefit : Coralista - Feelin' dandy & Sugarlicious!!!

Για το τέλος αφήνω πολλά βερνίκια νυχιών κατά προτίμηση OPI και Essie...

Αυτά είναι μόνο αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη... Δεν είναι πολλά, έτσι;
Αν κάποιο από όλα αυτά βρεθεί στο δρόμο σου είναι ευπρόσδεκτο....

Φιλιά!!
Αθηνά
 

3 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Μ' αρέσει πολύ η wishlist σου! Αν θέλεις πέρνα μια βολτίτσα και από το δικό μου blog, αυτές τις μέρες τρέχει ένας διαγωνισμός με limited edition προϊόντα από τα αγαπημένα the Body Shop. http://ginaikologies.blogspot.gr/
    Φιλάκια!

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB