Αγαπημένες φθινοπωρινές τάσεις στο μακιγιάζ!!

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012 1 σχόλια
Νομίζω πως το φθινόπωρο επιτέλους έχει φτάσει.... 
Ο καιρός έχει αρχίσει να ψυχραίνει και οι ημέρες έχουν ήδη μικρύνει αρκετά.

Είπα λοιπόν και εγώ σήμερα να αναφερθώ στις αγαπημένες μου τάσεις στο μακιγιάζ για αυτό το φθινόπωρο!! Αντίστοιχα posts κυκλοφορούν σε πολλά Beauty Blogs τόσο ελληνικά όσο και ξένα. Επειδή όμως κάθε ένας έχει τα δικά του αγαπημένα, σκέφτηκα και εγώ να αναφερθώ στα δικά μου.

Στα Fashion Shows για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2012 - 2013, είδαμε πολλά... Άλλα ήταν ωραία και εύκολα εφαρμόσιμα και άλλα ήταν ναι μεν ωραία αλλά δύσκολο να φορεθούν και να εφαρμοστούν στην καθημερινότητα.
Από όλα αυτά εγώ ξεχώρισα τρια, τα οποία με εντυπωσίασαν και που σίγουρα θα τα κάνω πράξη.

Black Cherry Lipstick by Nina Ricci (a/w 2012 - 2013)

Μου αρέσει που το παραδοσιακό κόκκινο κραγιόν γίνεται αυτό το φθινόπωρο πιο σκούρο. Κάποιες αποχρώσεις είναι τόσο σκούρες που πλησιάζουν στα όρια του μαύρου. Το μόνο που χρειάζεσαι με αυτό το χρώμα είναι λίγο ρουζ ή bronzer.

Brown Smoky Eyes by Burberry Prorsum (a/w 2012 - 2013)


Το Smoky μακιγιάζ στις αποχρώσεις του καφέ και του taupe είναι τέλειο για αυτή την εποχή.


Picture Perfect Skin by Chloe


Χρησιμοποιώντας το κατάλληλο foundation και highlighter, μπορούμε να πετύχουμε το πολυπόθητο αψεγάδιαστο δέρμα.


Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα, τα οποία σίγουρα θα δοκιμάσω. 
Η πρώτη μου προσπάθεια θα αφορά το μακιγιάζ της Burberry Prorsum.

Φιλιά!!
Αθηνά





1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB